Arxivat a

27 - 28 maig.- Nou èxit rotund en les aturades de dues hores per torn.

Telemàrqueting: Per un Conveni digne!

Parat el sector per cinquena vegada.
La pròxima, si no hi ha resposta de la patronal, VAGA el 9 de JUNY

Este artículo se publicó originalmente en CATALUNYA (CCOO Serveis Catalunya) ,

Els treballadors i treballadores del sector de telemàrqueting han tornat a sortir al carrer, els dies 27 i 28 han realitzat noves aturades que han tingut un ampli seguiment, amb una mitjana del 90% de participació, paralitzant el funcionament dels serveis d'informació i atenció telefònica de les principals empreses de serveis del país.

L’ampli suport a les cinc aturades que es duen realitzades en el sector són mostra que tots els treballadors i treballadores de telemàrqueting se senten amenaçats per l'acomiadament fàcil i estan farts de suportar condicions vergonyoses d'inestabilitat i precarietat, sent també conscients de la importància que les mobilitzacions suposen per a una millora de les condicions laborals i econòmiques i la conseqüència de la signatura d'un conveni digne que inclogui les següents reivindicacions.

• Reducció de la precarietat i temporalitat: subrogación en la successió d'empreses, increment de contractes indefinits.... i solucions per a la deslocalització.

• Per una millor regulació i ordenació del temps de treball i reducció de jornada, conciliació de vida familiar i laboral.

• Increment just dels salaris.

• Definició adequada i realista de la classificació professional, que permeti la promoció professional.

La resposta de la patronal ha estat de nombroses pressions, amenaces i sol•licitud de serveis mínims abusius.

Artículos más leídos hoy

Informa't

Sindicat, és Comissions Obreres en el sector del comerç, financer, administratiu, de les TIC, Hostaleria, Telemàrqueting, Oficines, Turisme ...Llegir més

Segeuix-nos en Telegram