Història personal d´una prejubilació

08 02 06 "Et sents sola, indefensa i coaccionada". Reproduïm íntegrament l´escrit que ens ha lliurat una empleada prejubilada de Banc Sabadell. (PDF:Cast.)

Campanya de plans de pensions

01 12 05 CCOO us informem sobre les característiques que té el Pla de Pensions d’Empleats de Banc Sabadell, per si preneu la decisió de fer-ne aportacions o traspassos. (PDF:Cat. / Cast.)

El complement de pensió de Banco Atlántico

17 06 05 Explicació dels aspectes més importants sobre la notificació que ha enviat la Comissió de Control del Pla de Pensions dels empleats de Banc Sabadell. (PDF:Cast.)

Negociacions amb l´empresa

18 04 05 El Banc Sabadell accepta compensar econòmicament els seus empleats per l´esforç d´integració de l´Atlántico, acordar un pla de prejubilacions i formar una comissió per a millorar les condicions laborals. (PDF:Cat. / Cast.)

Acord anul.lat. Nou acord firmat el 15-06-11

PPEBS Reglament pla de pensions empleats Banc Sabadell

30 03 05 Reglament pla de pensions empleats Banc Sabadell

Aportacions al Pla de Pensions

25 01 05 Relació de les aportacions al Pla de Pensions que veureu reflectides a la nòmina del dia 31 de gener. (PDF:Cat. / Cast.)

Prejubilacions contra reserves

14 12 04 (COMFIA-CCOO) ha reclamat al Banc d´Espanya que reconsideri la seva posició i permeti a la banca prejubilar contra reserves, per evitar que cents i potser milers de treballadors i treballadores vegin afectades les seves prejubilacions per aquest impediment i es causi un gran impacte al compte de resultats de les entitats. (PDF:Cat. / Cast.)

Les prejubilacions en el Grup Banc Sabadell

22 10 2004 La negativa sistemàtica de l’empresa a establir un acord col·lectiu sobre prejubilacions es deu, òbviament, al seu desig de poder prejubilar amb el cost més baix possible. (PDF:Cat. / Cast.)

Comienzan las negociaciones sobre la homologación en Bco.Atlántico

Importantes diferencias respecto a los contenidos

Después de la firma del acuerdo de protocolo, los sindicatos y el Banco Sabadell nos hemos sentado para negociar un acuerdo de homologación que afectará a todos los trabajadores de Banco Atlántico. Los primeros puntos de desacuerdo son los Planes de pensiones para los posteriores a 1980 que afecta a más de 900 personas. El otro punto conflictivo es que el Sabadell quiere periodificar en cuatro años los cuartos de paga de beneficios y empezar a pagar una paga completa a partir de año 2010.

Errors en el PE de Banco Herrero

07 02 04 Els empleats afectats hauran de reclamar a la Comisió de Control per recalcular el seu PE. D´una altra banda, l´empresa amortitzarà anticipadament una part del dèficit pendent de finançar. (PDF:Cat. / Cast.)

Coneix CCOO

¿Què es i què fa CCOO en Serveis? Les nostres oficines, Estatuts, Congressos, Política Privacitat

Calendari Laboral 2021

Festius estatals i per comunitat