Arxivat a Comunicats, Ocupacio

Es convoca vaga d´11 a 12 hores del dimarts 5 de novembre a la seu de l´empresa a El Prat de Llobregat

CCOO convoca mobilitzacions a BBVA IT España contra dos acomiadaments

La direcció de BBVA IT España del centre d’El Prat de Llobregat han executat dos acomiadaments objectius a dos treballadors majors de 50 anys i amb més de 20 anys d’antiguitat, l’empresa al·lega haver fet molts esforços per reciclar-los quan no se’ls ha ofert cap formació. CCOO també denuncia que un d’ells està com a suplent en les llistes del sindicat en les darreres eleccions i a punt de substituir a una recent baixa en el comitè.

Este artículo se publicó originalmente en CATALUNYA (CCOO Serveis Catalunya) , BLLAPAG (Serveis CCOO Baix Llobregat - Alt Penedès - Anoia - Garraf) , serveistecnics (Agrupació Serveis Tècnics Catalunya) ,

pdf print pmail

CCOO denuncia que són acomiadaments sense justificació ni per causes organitzatives ni per situació econòmica, més quan darrerament s’està ampliant la plantilla, arribant a les 220 persones treballadores en aquest moment. CCOO ha intentat parlar amb la direcció de BBVA IT España per aturar aquesta pràctica inacceptable ja que amenaça a les persones treballadores de major antiguitat que vagin tancant projectes assignats.

Aquestes mobilitzacions comencen amb una vaga d’una hora (d’11 a 12 hores) pel proper dimarts 5 de novembre i concentrar-se davant l’empresa al carrer Tamarius núm. 4-8 del polígon Mas Mateu, El Prat de Llobregat.

CCOO Serveis Catalunya

Informa't

Sindicat, és Comissions Obreres en el sector del comerç, financer, administratiu, de les TIC, Hostaleria, Telemàrqueting, Oficines, Turisme ...Llegir més

Segeuix-nos en Telegram