Archivado en Comunicados, Empleo, Huelga

PODEM CANVIAR LES COSES, ESTEM ESCRIVINT EL FUTUR

Com deia en Marcelino Camacho: "Ni nos domaron, ni nos doblaron, ni nos van a domesticar".

>> Comunicat en català i castella

Este artículo se publicó originalmente en CATALUNYA (CCOO Serveis Catalunya) ,

PODEM CANVIAR LES COSES, ESTEM ESCRIVINT EL FUTUR

Ahir va ser un gran dia de participació i democràcia. Ahir va ser un dia on molts treballadors i treballadores, ciutadans i ciutadanes van dir prou a unes retallades de drets laborals, a les polítiques fiscals d’augment d'impostos.. i a les retallades de serveis socials (educació, sanitat, dependència...) que carregen la sortida de la crisis sobre els de sempre, una crisis que té uns responsables clars, una crisis que té una solució diferent amb unes polítiques diferents.

Els poders, patronal i governs, no en volen ni parlar ni escoltar de la amplia resposta de la vaga, voldrien passar pàgina i seguir amb els seus objectius. En línia estan els mitjans de comunicació, avui sentim valoracions contradictòries, xifres de participants, assistents, sentirem i llegirem parlar negativament dels sindicalistes, imputant-nos violència, agressions, intimidacions.

No parlaran del nombre i abaratiment dels acomiadaments per l’aplicació de la reforma laboral, no serà notícia les múltiples intimidacions i amenaces rebudes i també acomiadaments per participar en la vaga. Però els que parlen i escriuen en els altaveus del poder no van estar al carrer ni als centres de treball. Ahir va ser el resultat del treball, de l’esforç, de la dedicació, de la implicació, de la tenacitat, del compromís,de molts dies, de moltes setmanes de repartir octavetes, de realització d'assemblees, de visites d'oficines, de repartiment de comunicats, de manifestacions prèvies, de parlar, d'explicacions, de xerrades, de.... de dir QUE TENIM RAONS, que tenim PROPOSTES.

Sabem que el camí no es fàcil, mai ho ha sigut. Ahir no vàrem arribar a cap meta, ahir es tractava de fer un "cim de primera categoria" i de demostrar que tenim força, que tenim equip, que estem preparats per "guanyar" aquesta cursa i creiem sincerament que l'equip que formem els delegats i delegades i afiliats i afiliades de COMFIA-CCOO vàrem demostrar que estem a l'alçada. Que tenim organització, que tenim il·lusió, que tenim fermesa, que tenim valors i que tenim compromís per continuar lluitant per la defensa dels nostres drets, que són els drets de la majoria de persones d'aquest país.

És un orgull estar en una organització com COMISSIONS OBRERES, és un orgull estar en una organització amb tantes persones compromeses.

Secretariat COMFIA Catalunya

PODEMOS CAMBIAR LAS COSAS, ESTAMOS ESCRIBIENDO EL FUTURO

Ayer fue un gran día de participación y democracia. Ayer fue un día donde muchos trabajadores y trabajadoras, ciudadanos y ciudadanas dijeron basta a unos recortes de derechos laborales, a las políticas fiscales de aumento de impuestos... y a los recortes de servicios sociales (educación, sanidad, dependencia...) que cargan la salida de la crisis sobre los de siempre, una crisis que tiene unos responsables claros, una crisis que tiene una solución diferente con unas políticas diferentes.

Los poderes, patronal y gobiernos, no quieren ni hablar ni escuchar de la amplia respuesta de la huelga, querrían pasar página y seguir con sus objetivos. En línea estarán los medios de comunicación, hoy oímos valoraciones contradictorias, cifras de participantes, asistentes, oímos y leemos hablar negativamente de los sindicalistas, imputándonos violencia, agresiones, intimidaciones.

No hablarán del número y abaratamiento de los despidos por la aplicación de la reforma laboral, no será noticia las múltiples intimidaciones y amenazas recibidas y también despidos para participar en la huelga. Pero los que hablan y escriben en los altavoces del poder no estuvieron en la calle ni en los centros de trabajo.

Ayer fue el resultado del trabajo, del esfuerzo, de la dedicación, de la implicación, de la tenacidad, del compromiso, de muchos días, de muchas semanas de repartir octavillas, de realización de asambleas, de visitas de oficinas, de reparto de comunicados, de manifestaciones previas, de hablar, de explicaciones, de charlas, de.... de decir QUE TENEMOS RAZONES, que tenemos PROPUESTAS.

Sabemos que el camino no se fácil, nunca lo ha sido. Ayer no llegamos a ninguna meta, ayer se trataba de hacer una "cumbre de primera categoría" y de demostrar que tenemos bastante, que tenemos equipo, que estamos preparados para "ganar" esta cursa y creemos sinceramente que el equipo que formamos los delegados y delegadas y afiliados y afiliadas de COMFIA-CCOO demostramos que estamos a la altura. Que tenemos organización, que tenemos ilusión, que tenemos firmeza, que tenemos valores y que tenemos compromiso para continuar luchando por la defensa de nuestros derechos, que son los derechos de la mayoría de personas de este país.

Es un orgullo estar en una organización como COMISIONES OBRERAS, es un orgullo estar en una organización con tantas personas comprometidas.

Cómo decía Marcelino Camacho: "Ni nos domaron, ni nos doblaron, ni nos van a domesticar".

Secretariat COMFIA Catalunya