Ja n´hi ha prou

25 09 06 COMFIA-CCOO de Banc Sabadell pensem que la plantilla serà més forta i estarà en una disposició més bona per defensar les seves condicions de treball si els sindicats ens mostrem al màxim d’units davant de l´empresa, si som capaços de generar confiança, de combinar la pressió amb la negociació i d´elaborar propostes que responguin a les necessitats dels treballadors i les treballadores. (PDF:Cat.)

Prejubilacions a l´Urquijo

03 08 06 Hem manifestat a la direcció de Banc Sabadell que estem disposats a signar l´acord si és per a tots els treballadors i es garanteixen les condicions de prejubilació en cas de canvi normatiu. (PDF:Cast.)

Conciliació de la vida familiar i la laboral

13 09 06 Resum de les mesures de protecció i conciliació que la plantilla del grup Banc Sabadell té en cas d´adopció i maternitat. (PDF:Adopció) (PDF:Maternitat)

Avaluació dels factors de risc psicosocials

12 09 06 Finalment la direcció de Banc Sabadell farà l’avaluació dels factors de risc psicosocial a tota la plantilla del grup, 11 anys després de la publicació de la Llei de prevenció de riscos laborals que obliga a fer-ho. (PDF:Cat. / Cast.)

Més retallades?

05 09 06 En una època de retallades –acostumats com ens té aquesta empresa–, ara li ha tocat el torn a la bandera, segurament es creu que deu ser un signe «provincià», ja que el negoci és el negoci. (PDF:Cat.)

Coneix CCOO

¿Què es i què fa CCOO en Serveis? Les nostres oficines, Estatuts, Congressos, Política Privacitat

Calendari Laboral 2021

Festius estatals i per comunitat