CCOO presenta una proposta a la Direcció

Prejubilacions a Banc Sabadell

CCOO ha lliurat a Recursos Humans una proposta en què demanem obrir un marc de negociació que permeti unificar i millorar els criteris econòmics que s'ofereixen als empleats i les empleades més grans de 55 anys, en la mateixa línia que es fa en altres bancs.

Regularització

Pla de Pensions empleats CAM (III)

20-06-2014 Un cop que Relacions Laborals ha reconegut l’error i, davant la petició de CCOO, ha procedit a regularitzar l’aportació corresponent a 2013 amb una aportació extraordinària, la qual podeu consultar en el vostre terminal. També es procedirà a restituir les comissions de dipòsit cobrades de més.

Relacions Laborals regularizarà l'aportació

Pla de pensions empleats CAM (II)

06-05-2014 Després de la petició dels representants de CCOO, Relacions Laborals reconeix l'existència de l'error i en la nòmina de maig procedirà a regularitzar l'aportació corresponent de 2013 al col·lectiu D (empleats Banco CAM) del PPE Banc Sabadell.

Regularització de les aportacions

Pla de Pensions Empleats CAM

25-04-2014 L'actuari del PPE reconeix, en el seu informe financer, l'existència de diferències en les aportacions, tal com havia reclamat CCOO des de gener d'aquest any.

Drets consolidats

Pla de pensions d'empleats de Banco CAM

07-04-2014 El 8 d'abril es farà el traspàs efectiu dels drets consolidats de PPE de Banco CAM al PPE de Banc Sabadell als col·lectius A5, B, D i D1.

Pla de pensions empleats CAM

Perd un 4% de rendibilitat

18-02-2014 Aquest divendres la rendibilitat de FP CAM ha perdut un 4%, per la baixada d'11 MM d’euros en la valoració dels tres immobles propietat del fons, produïda per les noves taxacions realitzades a petició de la Comissió de Control de FP CAM, per l'empresa Taxacions Hipotecàries, SA

Pla de Pensions de Banco CAM

Valoració dels immobles i pèrdua de rendibilitat

18-12-2013 Us informem de les últimes modificacions que ha hagut en el Pla de Pensions d'Empleats de CAM.

Posicionament de Comfia-CCOO

Traspàs del Fons de Pensions CAM

2-12-2013 La defensa dels interessos dels partícips per part de CCOO ha estat publicada pels mitjans de comunicació, fent-se ressò de la pèrdua de 9MM Euros del FP CAM.

Per què ha baixat?

Rendibilitat Fons de Pensions CAM

22-10-2013 Els representants de Comfia-CCOO a la Comissió de Control ens hem negat a fer el traspàs del patrimoni del Fons de Pensions CAM mentre esperem que es facin les revisions de les taxacions, que són la causa de la baixa de la rendibilitat.

Dades més importants a considerar

Pla de pensions per al col·lectiu procedent de Banco CAM

23-04-2013 Fa uns dies vam comunicar la signatura del nou Reglament del Pla de Pensions d’Empleats de Banc Sabadell –PPEBS- per integrar en ell totes les aportacions i les prestacions que es van acordar en el pacte de Condicions Socials i Subrogació de 15 de juny de 2012. Amb aquest comunicat i l'enllaç que adjuntem volem ampliar la informació que en aquell moment facilitàvem.

Coneix CCOO

¿Què es i què fa CCOO en Serveis? Les nostres oficines, Estatuts, Congressos, Política Privacitat

Calendari Laboral 2021

Festius estatals i per comunitat