S'ho volen carregar tot - LA MOBILITZACIÓ CONTINUA

1 de Maig - Treball, drets, dignitat

19-04-12 Després de la vaga general, aquesta convocatòria del proper 1 de Maig, pren més importància per seguir manifestant el nostre rebuig a les polítiques de retallades dels drets socials i laborals, per la qual cosa cal que garantim la major assistència i participació possible, des d'on estiguem aquest dia de festa reivindicativa.

1 de maig: 11.30 h. Rda. Sant Pere / Pg. de Gràcia (Punt de trobada COMFIA: Ronda de Sant Pere, 13 - Of. Banc Sabadell) GIRONA, 12 h. Plaça de la Independència LLEIDA, 12 h. Plaça del Treball TARRAGONA, 19 h. Plaça Imperial Tàrraco TORTOSA, 12 h. Plaça del Carrilet


29 de Març: un dia de lluita, Vaga general!

Els delegats i les delegades de COMFIA-CCOO de grup Banc Sabadell anirem a la vaga

23-03-12 COMFIA-CCOO grup Banc Sabadell hem transmès a la Direcció de Relacions Laborals que el proper 29 de març, dia de la Vaga General, i en compliment de la normativa interna de CCOO, els delegats d’aquest sindicat no podran justificar la seva absència amb el crèdit horari sindical ni amb acords d’alliberament de cap tipus.


#29MVAGAGENERAL #29MHUELGAGENERAL

Tots junts podem parar la Reforma Laboral. Especial Vaga General



La vaga del 29M: legítima, justa, imprescindible

Escrit del secretari general de CCOO Ignacio Fernández Toxo

La dreta espanyola que ens governa ha iniciat el desmuntatge de l'Estat de benestar i la fallida del model de convivència que va sorgir de la transició democràtica. És la certificació de la derrota de la política a mans de l'economia i els mercats financers, que van ser els causants de la greu crisi que vivim. En definitiva, un cop a la democràcia. "Volen acabar amb tot".


Concentració sota el lema:“Som bancaris i bancàries, no els banquers. Prou agressions!”

COMFIA-CCOO denuncia que el Banc d’Espanya és responsable de l’augment de les agressions a les plantilles del sector financer

02-03-12 Concentració sota el lema:“Som bancaris i bancàries, no els banquers. Prou agressions!”



Tots a les manifestacions el diumenge, 19 de febrer: És la primera cita d'un procés de mobilització "creixent i sostingut"

En totes les capitals de l'Estat: No a la reforma laboral



Desastre Informàtic - BBVA Catalunya

Final de Campanya: Concentració a l'oficina de Pç de Catalunya a Barcelona

El passat 12 de desembre, els delegats i delegades de CCOO al BBVA, vam realizar a l'oficina de Plaça de Catalunya, a Barcelona, la darrera de les concentracions previstes per denunciar el desastre informàtic que patim, plantilla i clients, des de mitjans del 2010.