Archivado en Publicaciones, Noticias, Salario, Empleo, Divulgacion, ERE

hosteleria hostaleria covid19 erto erte fijos-discontinuos fixos-discontinus

CCOO amb les persones treballadores de l´hostaleria, molt especialmente amb les de contracte fix-discontinu

>> Ana Maria Moreno Delgado - (secretària general de CCOO Serveis VORMAROS)- “La Ciutat” 29/09/20 – Ràdio Calella Televisió

Este artículo se publicó originalmente en CATALUNYA (CCOO Serveis Catalunya) , GIRONA (Sindicat Intercomarcal de CCOO Serveis Comarques Gironines) , TARRAGONA (Serveis CCOO Tarragona) , LLEIDA (Serveis CCOO Terres de Lleida) , VOCC-CATC (Serveis CCOO Vallès Occidental - Catalunya Central) , VORMAROS (Serveis CCOO Vallès Oriental - Maresme - Osona) , BLLAPAG (Serveis CCOO Baix Llobregat - Alt Penedès - Anoia - Garraf) , s.hostaleria (Sectorial d'Hostaleria CCOO Serveis Catalunya) ,

pdf print pmail

Els fixos discontinus están pagant la pitjor part laboral de la pandèmia: sense treball, sense sou, sense prestacions. Estan abocades a demanar ajut assitèncial per a sobreviure. Ana Maria Moreno Delgado (secretària general de CCOO Serveis VORMAROS) manifesta a Ràdio Calella Televisió, en l’entrevista del programa Ciutats del 29/09/20, la preocupació i recerca de respostes que CCOO ha tingut per a les persones treballadores de l’hostaleria, especialmente a les fixes discontinues, des de l’inici de la crisi sanitària provocada pel COVID19.

(secretària general del Sindicat Intercomarcal de CCOO Serveis a VORMAROS)

CCOO con las personas trabajadoras de la hostelería, muy especialmente con las de contrato fijo-discontinuo

Los fijos discontinuos están pagando la peor parte laboral de la pandemia: sin trabajo, sin sueldo, sin prestaciones. Están obligadas a pedir ayuda asistencial para sobrevivir. Ana María Moreno Delgado (secretaria general de CCOO Servicios VORMAROS) manifiesta a Radio Calella, en la entrevista del programa Ciutats del 29/09/20, la preocupación y búsqueda de respuestas que CCOO ha tenido para los trabajadores de la hostelería , especialmente a las fijas discontinuas, desde el inicio de la crisis sanitaria provocada por COVID19.

Infórmate

Síguenos en Telegram