CCOO manifesta la seva preocupació pel nou expedient de modificació de les condicions de treball que ha presentat Caprabo

La direcció de Caprabo ha presentat un nou expedient (Art.41) que pretén una modificació substancial de les condicions de treball que afectarà a un total de 378 persones a Catalunya, 16 dels serveis administratius i a 362 de botigues. CCOO Serveis de Catalunya ha manifestat la seva preocupació i alhora ha recordat que la seva prioritat és la defensa dels llocs de treball, l?estabilitat i la continuïtat en l?ocupació.

Els treballadors i treballadores decideixen desconvocar la vaga prevista pel 15 de gener

CCOO aconsegueix que Suministres Girona aboni part de les pagues endarrerides a la seva plantilla

El dia 14 de gener a les 15.00 h la plantilla de Suministres Girona ha decidit en assemblea desconvocar la vaga anunciada per demà. Al mateix matí s'ha aconseguit que l'empresa aboni, tot just avui davant la convocatòria de vaga, la part de les pagues que en el seu moment s'havia compromès pagar.

Butlletí Salut Laboral - desembre 2015

Nova normativa sobre les baixes mèdiques i notícies d'acció sindical sobre salut laboral. T'interessa!

>> Nous comunicats mèdics d'alta/baixa i de confirmació d'incapacitat temporal
>> Díptic informatiu: seguiment de les contingències comunes per part de les mútues
>> Zara: l'acció sindical de CCOO impulsa la readmissió d'una treballadora declarada no apte
>> Psicosocials: Pautes per l'acció sindical
>> Campanya contra el Glifosat

CCOO força a Zara a readmetre i adaptar el lloc de treball a una treballadora que va acomiadar vulnerant el seu propi codi ètic

La companya RMC, treballadora de Zara des del 2009 i que pateix una malaltia "professional", va ser qualificada pels serveis mèdics de la mútua com a "no apte" per desenvolupar la seva feina, la resposta de l'empresa incomprensiblement va ser acomiadar-la.

Dia Internacional per a l'Eliminació de la Violència envers les Dones

#25N: NO a les violències masclistes

CCOO organitza, s'uneix i dóna suport a la campanya del moviment feminista contra les violències masclistes. Violències que s'exerceixen contra les dones només pel fet de ser dones en el conjunt dels àmbits de les relacions. >> MANIFEST 25N CCOO de Catalunya -llegir +

Nou Acord entre els sindicats CCOO i UGT i La Roca Village

CCOO signem l'acord social que millora la qualitat laboral per als 1.600 treballadors i treballadores de La Roca Village

CCOO, UGT i La Roca Village han signat la renovació de l'acord del Conveni social per als treballadors del Village, que serà efectiu a partir de l'1 de gener de 2016 i fins al 31 de desembre de 2018.