La Sentència del Jutjat Social núm. 2 de Mataró fa referència als drets constitucionals a la protecció a la família i la infància

CCOO subratlla la importància de la sentència del Jutjat Social núm.2 de Mataró sobre el dret d'una treballadora de DIA a reduir la jornada

CCOO valora la Sentència, que incideix en l'obligació dels Tribunals de protegir drets constitucionals com són el dret a la no discriminació per raó de circumstàncies personals i el mandat de protecció a la família i la infància, drets que poden quedar compromesos quan no es permet a la persona treballadora triar la concreció horària en la reducció de jornada per guarda legal, tal com recull la STC 26/2011 de 14-03.

VÍDEO ponència Carlos Bravo 15/03/17 i Gaceta Sindical 03/17

Les pensions i la protecció social - CCOO davant diàleg social

Les pensions SÍ són sostenibles
Las pensiones SÍ son sostenibles
>> Gaceta Sindical Pensions 03/17

PENSIONS - PROTECCIÓ SOCIAL - CARLOS BRAVO "Present i futur del sistema de pensions"
PENSIONES - PROTECCIÓN SOCIAL - CARLOS BRAVO "Present i futur del sistema de pensions"

Conveni col·lectiu de treball del sector de Comerç Tèxtil, de la província de Tarragona,

El principi d'acord redueix la retribució en festius i el poder adquisitiu dels treballadors i treballadores

CCOO decideix no subscriure el principi d'acord del conveni de Comerç de Lleida

Des de CCOO entenem que el context econòmic i social no és el mateix que el dels anys més durs de la crisi. Les empreses tenen beneficis, la reforma laboral ha accentuat la precarietat en el sector i sofrim l'increment sostingut dels preus. Per tant, la negociació col·lectiva ha de servir per recuperar drets (tant econòmics com a socials) així com per recuperar i millorar el poder adquisitiu dels salaris.

CCOO celebra una nova sentència de nul·litat en l'acomiadament d'una treballadora en situació de baixa per malaltia

La sentència del Jutjat número 1 de Mataró dóna la raó a la demanda interposada pel gabinet Jurídic de CCOO en representació d'una treballadora de l'empresa d'hostaleria Edificacions del Litoral, que va ser acomiadada per  trobar-se en situació d'Incapacitat Temporal per malaltia comuna.

Recull del 2n Congrés de CCOO de Serveis de Catalunya

VIDEOS DEL CONGRÉS:

Canal Youtube: Federació de Serveis de CCOO Catalunya

El Congrés en 4 vídeos, intervencions que es va emetre en directe i 6 vídeos enregistrats amb la participació de 18 companyes i companys dels diversos sectors que formen la Federació de Serveis.

RECULL Fotogràfic Facebook de la Federació: Serveis CCOO Catalunya

Canal Youtube: Federació de Serveis de CCOO Catalunya

El 2n Congrés de la Federació de Serveis de CCOO Catalunya es podrá seguir a través de Youtube en directe.
El 2n Congrés de la Federació de Serveis de CCOO Catalunya se podrá seguir a través de Youtube en directo.