Mobilització

Mesura inoportuna per part de Bankia

CCOO es mobilitza a Bankia contra la imposició de la jornada partida

Campanya mundial per la dignificació de les cambreres amb Eulalia Corralero, cambrera de pis a Catalunya

Estic tan indignada!

Cambreres de pis

Rel UITA.- Treballa com a cambrera de pis des de fa més de vint anys -gairebé tants com és delegada sindical per Comissions Obreres- en un petit hotel familiar a Lloret de Mar. Actualment és fixa perquè l'hotel està obert tot l'any. En aquesta entrevista parla sobre les seves condicions de treball i sobre les dificultats per ser sindicalista en un sector en què la mà d'obra és sobreexplotada.

#1MAIG2015

"Precarietat és explotació" Treball i salaris dignes + protecció social

MANIFESTACIONS:

Barcelona 11.30 h ronda Sant Pere / Passeig de Gràcia
Girona 12.00 h plaça de la Independència
Tàrrega 12.30 h plaça Riambau
Tarragona 12.00 h plaça Imperial Tàrraco
Tortosa 12.00 h plaça del Carrilet

CCOO denuncia que AudingIntraesa vol una nova retallada del salari que suposaria un 22%

Els representants de CCOO exigeixen la retirada de la mesura de Modificació Substancial de les condicions de treball ja que la considera desproporcionada i injustificada, davant l'augment de la facturació i previsió de negoci per a aquest exercici.

Conveni Hostaleria

La patronal i l'UGT acorden "rebaixar" el plus de manutenció de Tarragona per als que mengen en l'empresa.

Amb data 18 de febrer (es va publicar el passat 07/04/2015 en el DOG) la Patronal i la UGT (majoria en la comissió paritària del conveni d'hostaleria) van acordar, en el punt 32, que el plus de manutenció  per als treballadors i treballadores que es queden a menjar sigui de 46,98 euros pel 2015 i 47,40 euros pel 2016 a la província de Tarragona. L'argument és la valoració del cost mitjà que suposa per a l'empresa el dividir aquest pel nombre de perceptors de l'esmentat bé, dret o servei.

CCOO desconvoca la VAGA i concentracions davant BLANCO perquè s'arriba a un preacord

La matinada del 18 d'abril la part social i la patronal ha arribat a un preacord davant l'ERO, per la qual cosa porta a desconvocar la VAGA i concentracions previstes per dilluns 20 a Tarragona i a Barcelona.

>> El preacord; cliqueu aquí.