SE HA FIRMADO EL CONVENIO
CIRCULAR CONJUNTA Nº 3
Retribució variable. Transparència o opacitat
29 12 03 Aquest escrit ens permet tenir una visió clara i veraç pel que fa a la transparència o opacitat del sistema retributiu del Grup Banc Sabadell. (PDF:Cat. / Cast.)
Grup Banc Sabadell + Grupo Banco Atlántico = 10.306 persones
24 12 03 Comencen les converses per establir un protocol d´ocupació. (PDF:Cat. / Cast.)
Compra Banc Atlàntic: CC.OO. exigeix un protocol que garanteixi les ocupacions
22 12 03 Per a CC.OO., en aquest moment, dos són els objectius principals. Per una banda, establir un protocol d'ocupació que garanteixi els llocs de treball i les condicions laborals dels treballadors del nou grup, en el marc d'un compromís de diàleg i negociació sobre tots els aspectes laborals.
CC OO davant la venda de Banc Atlantic
22 12 03 Es confirma que Banc Sabadell ha adquirit la majoria de les accions del Grup Banc Atlàntic tancant-se, per fi, l'indesitjable període d'incertesa que ha suposat la "subhasta" del Banc i que qualifica, per si mateix, a les societats i agents que han marcat el ritme d'aquest despropòsit.
CGT signa un acord en el qual el 40% dels treballadors perden diners
Fins ara, "Banco Guipuzcoano" tenia el "dubtós honor" de ser el banc que pitjor prejubilava als seus treballadors en el sector de banca.
Signat el Conveni 2003
Aquesta a estat l'última reunió d'aquest complicat conveni d'entitats de finançament i leasing. Avui dia 19 de Desembre, hem signat.
ETT: Un pas ENDAVANT en la normalizació sectorial
Els treballadors i treballadores de les Empreses de Treball Temporal estan decidint qui els representen. A poc a poc les plantilles de les empreses de treball temporal avancen en la defensa dels seus interessos.
CCOO exigeix un protocol que garanteixi l´ocupació
22 12 03 Nota de premsa de CCOO sobre la compra del Banco Atlántico. (PDF:Cast.)
Sobre la compra del Banco Atlántico
22 12 03 La secció sindical de CCOO del Grup Banco Atlántico valora el procés de venda del banc i, coordinadament amb CCOO del Grup Banc Sabadell i la nostra Federació Estatal, sol·licita un protocol que garanteixi l´ocupació i les condicions laborals. (PDF:Cast.)
De prestación a aportación definida. Una propuesta para el cambio en los colectivos A, C y E-pre80
En las últimas semanas, CCOO y resto de sindicatos más representativos del Banco, hemos retomado este asunto. El posible cambio ya nos fue planteado por el BBVA cuando negociamos la exteriorización de los complementos por pensiones del ex BBV. En aquel momento, mediados de 2000, a todos nos pareció más prudente esperar a acabar dicha negociación, a llevar un tiempo de rodaje, e ir solucionando los problemas que pudieran surgir, con el fin de encarar este complejo tema del cambio de prestación a aportación en una coyuntura más relajada.
Historico
Preguntas Frecuentes conciliación en Vitaly




