CCOO tona a signar el conveni 2007-2010
Els nostres drets al sac i ben lligats. CCOO torna a signar el conveni 2007-2010.
Els nostres drets garantits
CCOO torna a signar el Conveni 2007-2010
Activa, una eina incentivadora a Banc Sabadell?
ORIENTACIÓ I FORMACIÓ PROVES DE PROMOCIÓ PER CAPACITACIÓ 2009
En compliment del Conveni shan convocat les proves de capacitació per accedir als nivells X i VIII, que obligatòriament shan de celebrar com a mínim cada tres anys, sense haver desperar la promoció per experiència. El nombre de places que es convoquen és el següent:
RECODATORIS DIVERSOS
A continuació us fem uns recordatoris sobre diferents temes laborals importants.
Mejores condiciones para los Préstamos Hipotecarios a empleados/as.
Hoy se nos confirma que en una Dirección Territorial se está autorizando una bonificación hasta el 4,75% (es decir, el Euribor de Noviembre + 0,40%) desde 01/01/09 y hasta la siguiente revisión, previa solicitud.
Rendir cuentas, mirar al futuro
Rebaixa IRPF - Permís paternitat - Famílies monoparentals
Les prejubilacions: un tema a resoldre
Si la Caixa vol, pot, i voler és poder, i la Caixa pot
Té Banc Sabadell una situació econòmica pitjor que la resta del sector?
20-01-2009 Si el model dinterlocució i els objectius de lempresa són els que denunciem en aquest comunicat, nosaltres també canviarem el nostre model dactuació i cercarem altres interlocutors que ens ajudin a fer entendre a la Direcció de Banc Sabadell que NO TOT VAL EN TEMPS DE CRISI. (PDF:Cat) (Televisió-internet)
AMB QUINA MORAL HO PODEN DEMANAR?
Recentment shan fet reunions per les diferents Zones de la Caixa, en què els Caps de Zona, dins dun context general de crisi global, han estat capaços de seguir directrius del Responsable de la Xarxa dOficines i fixar i exigir, sense cap mena descrúpols, uns objectius de fugida de clients zero que a priori lúnic que fan és desmoralitzar encara més la plantilla.
Historico
Preguntas Frecuentes conciliación en Vitaly








