CCOO manté les mobilitzacions a AudingIntraesa per a aconseguir un acord que garanteixi la viabilitat de l'empresa

Davant la propera vista al Tribunal Laboral de Catalunya del divendres 29 de maig, la plantilla de AudingIntraesa manté la pressió per a aconseguir un acord que modifiqui la mesura de reducció salarial (del 22%) que planteja la direcció de l'empresa i per a garantir la viabilitat de la enginyeria i consultoria amb objectius realitzables.

CCOO convoca avui una concentració davant el saló "Construmat" per denunciar que AudingIntraesa vol una nova retallada del salari d'un 22%

Davant la ruptura de les negociacions per part de la direcció de l'empresa, quan el passat 19 de maig s'estava apropant posicions en el Tribunal Laboral de Catalunya, CCOO reprèn les mobilitzacions, avui davant el saló Construmat a la Fira de Barcelona, per demanar reprendre les negociacions.

DIA: 22/05/2015

HORA: De 16,00 a 17,30 hores

LLOC: Fira Barcelona Gran Vía (Construmat)

Recinte de Gran Via - Av. Joan Carles I, 64
08908 L'Hospitalet de Llobregat (Barcelona)

CONVENI de COL·LECTIVITATS de CATALUNYA

La Patronal presenta LA SEVA "OFERTA ECONÒMICA"

A més qualifiquen de "més que digne" el salari de 785 euros bruts per al personal de nou ingrés.

Negociació a CaixaBank

CCOO diu no a les retallades, a la mobilitat geogràfica i a un ERO forçós a Caixabank

La Direcció de CaixaBank ha plantejat en la seva reunió d'avui, 18 de maig, una negociació que pretén pivotar sobre tres eixos: La reducció de costos, la reducció de plantilla mitjançant un ERO que afectaria a 750 persones, i la mobilitat geogràfica.

Negociació col.lectiva

CCOO es mobilitza per desbloquejar la negociació del Conveni de Col·lectivitats de Catalunya

Delegats i delegades de CCOO Serveis es concentraran el proper dia 19 maig 2015 a les 15.30h al Servei Territorial del Departament d'Empresa i Ocupació.
Davant el bloqueig en les negociacions del Conveni de Col·lectivitats de Catalunya que fa 16 mesos va finalitzar, CCOO de Serveis Catalunya va aprovar en assemblea dels representants del sector el passat 14 de maig, un pla de mobilitzacions en el sector.

Mobilització

Mesura inoportuna per part de Bankia

CCOO es mobilitza a Bankia contra la imposició de la jornada partida