Una sentència injusta

El Tribunal Suprem sentència en contra de CCOO


ORGANS DE GOVERN

Intervenció a l'Assemblea General Extraordinària de la Caixa del 24 de novembre de 2008

El passat  24 de novembre es va celebrar una Assemblea General Extraordinària de Caixa Sabadell. Considerem que manifestar la nostra opinió als òrgans de govern de la Caixa és important, donat el coneixement privilegiat que tenim de l’entitat i el nostre interès per la bona gestió. Per això aportar a l’Assemblea General i al Consell d’Administració les següents tres reflexions:


Comentaris sobre una sentència de l'Audiència Nacional

L’Audiència Nacional ha considerat que la CIC (sigles que aixopluguen una sèrie de sindicats: ASPROMONTE Caja Sur, APECASYC Caja Cantabria, FEC Caixa Pensions, SATE Bancaixa, SEC Caixes Catalunya, Sabadell i Terrassa, ...) s’havia d’haver assegut a la mesa de negociació del darrer Conveni Col•lectiu


Sindicato mundial insta a ser los ojos y los oídos de un nuevo sistema normativo financiero

Tres millones de empleados de finanzas tienen que ser “los ojos y los oídos” de un nuevo sistema normativo financiero, insta el sindicato mundial UNI Global Union en su división financiera.


comunicat

CC.OO. vs CIC

CCOO recorrerà la sentència de l'Audiència Nacional que anul•la el Conveni Col•lectiu.


Posición CCOO Banca - BBVA

CCOO propone contrapartidas a las ayudas al sistema financiero

El sindicato quiere que las entidades que reciban ayudas garanticen que, en el  plazo de un mes, el tipo de interés de referencia de los créditos hipotecarios en vigor aplicados a todos sus clientes sea igual al tipo de intervención del Banco Central Europeo


comunicat

C.I.C. judici al Conveni

Suposaria deixar sense efecte els increments salarials, la clàusula de garantia davant del desviament de l'IPC, així com la resta de millores aconseguides .