Vídeo: Intervenció de Chema Martinez, Secretari General COMFIA CCOO en el Congrés de CCOO

Chema Martinez defensa el balanç i la gestió de CCOO en els últims quatre anys. Defensa l'autonomia del sindicat i donarà suport la reelecció de José María Fidalgo en el 9 Congrés de CCOO


Vídeos, resum i altres materials del Congrés de CC OO

Després de la retransmissió en directe del 9º Congrés de CC OO, podeu accedir a tots els materials, documents, resum diari i vídeos de les sessions dels dies 17 a 20 de desembre de 2008.


Una sentència injusta

El Tribunal Suprem sentència en contra de CCOO


ORGANS DE GOVERN

Intervenció a l'Assemblea General Extraordinària de la Caixa del 24 de novembre de 2008

El passat  24 de novembre es va celebrar una Assemblea General Extraordinària de Caixa Sabadell. Considerem que manifestar la nostra opinió als òrgans de govern de la Caixa és important, donat el coneixement privilegiat que tenim de l’entitat i el nostre interès per la bona gestió. Per això aportar a l’Assemblea General i al Consell d’Administració les següents tres reflexions:


Comentaris sobre una sentència de l'Audiència Nacional

L’Audiència Nacional ha considerat que la CIC (sigles que aixopluguen una sèrie de sindicats: ASPROMONTE Caja Sur, APECASYC Caja Cantabria, FEC Caixa Pensions, SATE Bancaixa, SEC Caixes Catalunya, Sabadell i Terrassa, ...) s’havia d’haver assegut a la mesa de negociació del darrer Conveni Col•lectiu


Sindicato mundial insta a ser los ojos y los oídos de un nuevo sistema normativo financiero

Tres millones de empleados de finanzas tienen que ser “los ojos y los oídos” de un nuevo sistema normativo financiero, insta el sindicato mundial UNI Global Union en su división financiera.


comunicat

CC.OO. vs CIC

CCOO recorrerà la sentència de l'Audiència Nacional que anul•la el Conveni Col•lectiu.