Eines per un sindicat feminista

Cursos on-line:

Ja som molts els treballadors i les treballadores afiliats a CCOO,
però encara ens faltes tu.

Calendari Laboral per a l´any 2020 a Catalunya

Calendari de festes laborals 2020

Calendari de Festes laborals 2020 (pendent de les festes locals): DOGC  Núm. 7897 - 14.6.2019

Propera concentració divendres 19 de juliol davant Caprabo, carrer Occident de l?Hospitalet de Llobregat

CCOO a Caprabo convoca i dóna suport a les concentracions per denunciar la pèrdua de llocs de treball de les botigues franquiciades

La Secció sindical de CCOO a Caprabo Botigues Barcelona, juntament amb els altres sindicats presents en el comitè d’empresa, convoca i realitzaran concentracions per demanar a Caprabo que recol·loqui al personal quan vengui botigues per ser franquiciades. Aquest any Caprabo ha venut varies botigues per passar-les al model franquícia, la qual cosa està provocant la pèrdua de llocs de treball.

Concentració divendres 19 de juliol davant Caprabo:

Divendres 19 de juliol de 2019 de 10:00 hores a 12:00 hores  i de 17:00 hores a 19:00 hores

Davant botiga de Caprabo del c/ Occident, 18 - L’Hospitalet de Llobregat,  Barcelona .

CCOO signa uns protocols en l´Hotel W Barcelona (Hotel Vela) contra les violències masclistes

CCOO signa els protocols d'atenció de les persones treballadores víctimes de violència de gènere i el de prevenció i abordatge de l’assetjament sexual i per raó de sexe a l’hotel W Barcelona. (Hotel Vela). La Federació de Serveis de CCOO de Catalunya ens felicitem d'haver impulsat, acordat i signat aquests dos protocols a l’hotel W Barcelona com a eines útils en la lluita contra les violències masclistes i per la defensa dels drets de les dones.

PRINCIPI D'ACORD EN LES NEGOCIACIONS DEL V CONVENI DE LES ITV CATALUNYA

En la tarda del 3 de juliol de 2019, les tres organitzacions sindicals amb presència en la taula de negociació (CCOO, UGT i SRT) i la patronal del sector hem aconseguit un principi d'acord en els següents termes:

Contratació

CCOO ha forçat a l empresa, a través d Inspecció de treball, fer fixos 15 contractes temporals en frau de llei i a pagar correctament les hores extres

La secció sindical de CCOO de Catering Arcasa en el centre de treball a l'Hospital de Sant Pau, hem vingut reclamant que la política de contractació de l'empresa és desproporcionada i amb una utilització del contracte eventual que no es destina a cobrir cap necessitat temporal si no que encobreix llocs de treball fixos. Degut a que el diàleg amb l'empresa no va funcionar, CCOO va denunciar la situació a Inspecció de Treball, qui ha donat la raó després d'una exhaustiva actuació.

CCOO signa el conveni de comerç de materials de la construcció de Barcelona

material construcció

En la reunió del passat dimarts 25 de juny de 2019 hem signat el conveni de comerç de materials de la construcció de Barcelona i província per als propers dos anys (2019 i 2020).