#1MAIG2015

Tarragona 12.00 h plaça Imperial Tàrraco
Tortosa 12.00 h plaça del Carrilet

Conveni Hostaleria

La patronal i l'UGT acorden "rebaixar" el plus de manutenció de Tarragona per als que mengen en l'empresa.

Amb data 18 de febrer (es va publicar el passat 07/04/2015 en el DOG) la Patronal i la UGT (majoria en la comissió paritària del conveni d'hostaleria) van acordar, en el punt 32, que el plus de manutenció  per als treballadors i treballadores que es queden a menjar sigui de 46,98 euros pel 2015 i 47,40 euros pel 2016 a la província de Tarragona. L'argument és la valoració del cost mitjà que suposa per a l'empresa el dividir aquest pel nombre de perceptors de l'esmentat bé, dret o servei.

18 d'abril, dia d'acció global contra erl TTIP

No al TTIP!

CCOO i les organitzacions de la campanya contra el TTIP han convocat una manifestació el proper 18 d'abril, a les 17 h, davant de la seu de la Comissió Europea a Barcelona, al Passeig de Gràcia, 90. >> Cartell de la manifestació

Delegats i delegades de CCOO: l'eina imprescindible

28 d'Abril, Dia Internacional de la Salut i la Seguretat en el Treball

Aquest any es compleix el 20è aniversari del naixement de la Llei de Prevenció de Riscos Laborals. Una llei que pràcticament no ha sofert l'envestida de les reformes laborals i que, per tant, ens segueix garantint uns drets bàsics per a la nostra salut en el treball.

#Firmezayhonestidad

El Consejo Confederal aprova el "Codi Ètic" de CCOO

Gaceta Sindical - Toxo - CCOO - Códio Ético

El Consell Confederal, màxim òrgan d'adreça de CCOO, ha aprovat el Codi de Conducta "Mesurades per reforçar les millors pràctiques de Govern i Control de CCOO", que contempla importants canvis en el funcionament intern del sindicat, que alguns casos aprofundeix en eines ja existents i en uns altres introdueix altres noves, per afavorir un major control de l'activitat del conjunt de CCOO. La Resolució que recull les principals conclusions va obtenir 142 vots a favor, 0 en contra i 6 abstencions.

CCOO Serveis signa l'acord d'Hostaleria de Catalunya que s'aplicarà en el període 2014-2016

El 22 de setembre es va signar el nou acord que contempla increment salarial per als propers tres anys.