Acomiadat a la B30

¿Per baix rendiment continuat?

04-03-2014 El banc va acomiadar un company al·legant baix rendiment continuat (art.53.10 CCB). Aquest argument costa de creure si ens atenem a la seva trajectòria formativa i professional. Sembla lògic que algú que ha vingut obtenint un GDP per damunt de 4 des de la seva contractació i durant 3 anys, pugui pensar que la seva tasca és valorada.


8 de Marzo - BBVA Estatal

Día Internacional de la Mujer

Comisiones Obreras reafirmamos nuestro compromiso con las políticas de igualdad entre mujeres y hombres, ante una situación social, política y económica de claro retroceso en el modelo democrático de relaciones laborales y derechos sociales.


"La reforma fiscal que proposa CCOO representa una alternativa a la política de retallades"


La Cumbre Social Estatal hace un llamamiento a participar en las movilizaciones y actos con motivo del Día Internacional de la Mujer

La Cumbre Social Estatal, integrada por los sindicatos, UGT, CCOO y más de cien organizaciones representativas de la sociedad civil, hace un llamamiento a participar en las movilizaciones y actos que se celebrarán el 8 de marzo con motivo del Día Internacional de la Mujer.


SECCIÓ SINDICAL ESTATAL DE CCOO-GRUP BMN

BMN DÓNA PER INICIAT EL PROCÉS D’EXTERNALITZACIÓ

El passat dijous 27 de febrer, en reunió mantinguda a Madrid sobre el procés d’externalització, BMN va anunciar als sindicats presents en l’empresa que donava per iniciat el període legal de 15 dies de consultes amb la Representació Laboral.




Salut laboral

CCOO proposa 24 mesures per millorar l’entorn laboral de Banc Sabadell

03-03-2014 El primer trimestre de 2013, arrel de la denúncia que va interposar Comfia-CCOO, la Inspecció de Treball va requerir a Banc Sabadell la realització d’una avaluació de riscos psicosocials a la xarxa d’oficines de la província de Barcelona.