Calendari Laboral per a l'any 2016 a Catalunya

Calendari de festes Locals 2016: DOGC - núm. 7013 - 07/12/15
Calendario Fiestas laborales 2016 - BOE -ANEXO-

Conveni col.lectiu

CCOO signa l'acord d'increment salarial del Conveni d'Oficines i Despatxos de Catalunya per al 2015

Avui 12 de juny s'ha arribat a un acord respecte de l'increment salarial per al 2015 del conveni d'oficines i despatxos de Catalunya que afecta  aproximadament a 250.000 treballadors i treballadores. L'augment pactat per a aquest any finalment ha estat del 0,8% sobre les taules salarials del 2014, amb el compromís d'adoptar la clàusula de revisió en els termes pactats a l'Acord Estatal de Negociació Col·lectiva (AENC).

Negociació col.lectivo

CCOO ENS MOBILITZEM PEL CONVENI

Avui dia 27 de maig, CCOO juntament amb d'altres sindicats, ens hem concentrat a l'entrada de la reunió de la Mesa de Conveni per reivindicar que s'abordin les solucions que necessiten les plantilles del sector.

CCOO manté les mobilitzacions a AudingIntraesa per a aconseguir un acord que garanteixi la viabilitat de l'empresa

Davant la propera vista al Tribunal Laboral de Catalunya del divendres 29 de maig, la plantilla de AudingIntraesa manté la pressió per a aconseguir un acord que modifiqui la mesura de reducció salarial (del 22%) que planteja la direcció de l'empresa i per a garantir la viabilitat de la enginyeria i consultoria amb objectius realitzables.

CCOO convoca avui una concentració davant el saló "Construmat" per denunciar que AudingIntraesa vol una nova retallada del salari d'un 22%

Davant la ruptura de les negociacions per part de la direcció de l'empresa, quan el passat 19 de maig s'estava apropant posicions en el Tribunal Laboral de Catalunya, CCOO reprèn les mobilitzacions, avui davant el saló Construmat a la Fira de Barcelona, per demanar reprendre les negociacions.

DIA: 22/05/2015

HORA: De 16,00 a 17,30 hores

LLOC: Fira Barcelona Gran Vía (Construmat)

Recinte de Gran Via - Av. Joan Carles I, 64
08908 L'Hospitalet de Llobregat (Barcelona)

CONVENI de COL·LECTIVITATS de CATALUNYA

La Patronal presenta LA SEVA "OFERTA ECONÒMICA"

A més qualifiquen de "més que digne" el salari de 785 euros bruts per al personal de nou ingrés.