La Direcció de Banc Sabadell evidencia mala fe negociadora i falta de respecte al procés de negociació

A la reunió del 7 de setembre, on el Banc ha explicat l'informe tècnic que hauria de justificar aquest ERO, CCOO hem exigit a l'empresa disculpes i una rectificació per les filtracions aparegudes en premsa (afectacions, empreses de recol·locació...) i que no van esmentar en la primera reunió, la qual cosa demostra que l'empresa no negocia de bona fe.

- - - - - - - - -

ERE Banco Sabadell: La Dirección evidencia mala fe negociadora y falta de respeto al proceso de negociación

En la reunión del 7 de setiembre, donde el Banco ha explicado el informe técnico que debería justificar este ERE, CCOO ha exigido a la empresa disculpas y una rectificación por las filtraciones aparecidas en prensa (afectaciones, empresas de recolocación...) y que no mencionaron en la primera reunión, lo que demuestra que la empresa no negocia de buena fe.

CCOO ajorna la vaga dels supermercats de GLOVO prevista pels dels dies 3, 4 i 5 de setembre

S’ajorna la vaga per donar oportunitat a l’espai de negociació que s’ha obert amb l’empresa després de l’èxit de la vaga del passat cap de setmana i es manté de moment la convocatòria de vaga pels propers 10, 11 i 12 de setembre.

- - - - - - - -

CCOO aplaza la huelga de los supermercados de Glovo prevista para los días 3, 4 y 5 de setiembre

Se aplaza la huelga para dar oportunidad al espacio de negociación que se ha abierto con la empresa tras el éxito de la huelga del pasado fin de semana y se mantiene de momento la convocatoria de los días 10, 11 y 12 de setiembre.

Èxit del primer cap de setmana de vaga a Glovo

Si l’empresa segueix sense voler negociar, CCOO convocarà una assemblea de treballadors i treballadores de supermercats per preparar la vaga del proper cap de setmana.

- - - - -

Éxito del primer fin de semana de huelga a Glovo

Si la empresa sigue sin querer negociar, CCOO convocará una asamblea de trabajadores y trabajadoras de supermercados para preparar la huelga del próximo fin de semana.

Pels drets laborals dels Riders - 22/07

Unes 300 persones es concentren davant Glovo per reclamar els drets dels treballadors i treballadores de plataforma

- - - - - - -

Unas 300 personas se concentran ante Glovo para reclamar los derechos de los trabajadores y trabajadoras de plataforma

#AraToca 14J Apujar SMI Derogar ReformesLaborals

Mobilització davant Delegació del Govern a Catalunya (Mallorca 278, BCN)

Convocatòria confederal dins les mobilitzacions sostingudes per l’increment de l’SMI i derogació de les Reformes Laborals.

14 de juliol: dia de la Visibilitat No Binària: Una reivindicació de tots, totes i todes

Des de CCOO continuarem donant suport a la diversitat de la nostra societat, i no permeten qualsevol mena de discriminació a la feina per raons de diversitat sexual o de gènere.

------

Desde CCOO continuaremos dando soporte a la diversidad de nuestra sociedad, y no permitiremos cualquier tipo de discriminación en el trabajo por razones de diversidad sexual o de genero.