#25nPrevencióiAcció #PortaVioleta #25NCCOO

Contra totes les violències masclistes: recursos, prevenció i acció. #25nPrevencióiAcció

@CCOO local segur  #PortaVioleta

Les delegades i delegats de @CCOO i els locales de @ccoocatalunya són persones i espais d’acollida, informació, orientació i acompanyament, per a les dones que pateixen violència masclista. #25NCCOO #NoTolerisLaViolènciaMasclista Les delegades i delegats de CCOO podem intervindra i fem front a les diferents violències masclistes. PROU VIOLÈNCIA MASCLISTA?

La Xarxa d´Acció Solidària (XAS) inicia la 9a campanya de recollida de joguines

La campanya destaca que és molt important que les joguines no siguin sexistes ni bèl·liques.

- - - - -

La campaña destaca que es muy importante que los juguetes no sean sexistas ni bélicos.

>> Cartell per imprimir

CCOO Serveis ja ha fet la seva aportació !

EN MOTIU DEL DIA INTERNACIONAL PER L´ELIMINACIÓ DE LES VIOLÈNCIES MASCLISTES #25N

Jornada federal 3 de desembre. PROU VIOLÈNCIES JA!

Jornada federal presencial i telemática adreçades a les delegades i delegats de CCOO: com podem intervindra i fem front a les diferents violències masclistes.

Conveni Hostaleria Catalunya - Comunicat 01 - 24/11/21

Iniciem les negociacions del nostre conveni d\'hostaleria

Dimarts 23 de novembre s'ha constituït la mesa negociadora per al Conveni Interprovincial d'Hostaleria i Turisme de Catalunya. Com a preàmbul es va exposar les línies generals de les nostres reivindicacions.

- - - -

El martes 23 de noviembre se ha constituido la mesa negociadora para el Convenio Interprovincial de Hostelería y Turismo de Catalunya. Como preámbulo se expuso las líneas generales de nuestras reivindicaciones.

CONVENIO DE INGENIERIAS

La Comisión Negociadora comienza a avanzar en algunas materias

En la reunión de la mesa negociadora celebrada el 18 de noviembre, CCOO y UGT presentaron nuevas propuestas sobre clasificación profesional, teletrabajo, dietas, kilometraje, jornada anual y desplazamientos. Para CCOO, la comisión negociadora comienza avanzar en algunas materias tratadas durante las reuniones.

DIA INTERNACIONAL PER L´ELIMINACIÓ DE LES VIOLÈNCIES MASCLISTES

25 de novembre d’11.00 a 12.00 hores Via Laietana, 16 de Barcelona

i a la tarda manifestació de les entitats feministes, a partir de les 18.30 hores al Passeig de Gràcia amb Avinguda Diagonal.

3 de desembre Jornada federal presencial i telemática

Les delegades i delegats de CCOO com podem intervindra i fem front a les diferents violències masclistes.

Reserveu-vos l’agenda!