Integració tecnològica de CaixaBank: un èxit històric de la plantilla

Integración tecnológica en CaixaBank: un éxito histórico de la plantilla

Una vez más, la plantilla de CaixaBank ha superado con éxito rotundo un hito histórico en la entidad, culminando la mayor integración tecnológica que se ha hecho en el sector bancario.

- - - - - - -

Una vegada més, la plantilla de CaixaBank ha superat amb èxit rotund una fita històrica a l'entitat, culminant la major integració tecnològica que s'ha fet al sector bancari.

Signat el Conveni d´Assegurances, Reassegurances i Mútues

Firmado el Convenio de Seguros, Reaseguros y Mutuas

El texto, con una vigencia de 5 años, regula por primera vez cuestiones como el teletrabajo, el derecho a la desconexión digital y el registro de jornada. Asímismo, el convenio introduce significativos avances en materia de igualdad y corresponsabilidad.

---------

El text, amb una vigència de 5 anys, regula per primer cop qüestions com el teletreball, el dret a la desconnexió digital i el registre de jornada. Així mateix, el conveni introdueix avenços significatius en matèria d'igualtat i coresponsabilitat.

Signat el conveni col.lectiu de comerç de peix fresc i congelat de Barcelona i província per als anys 2021-2022

Firmado el convenio colectivo de comercio de pescado fresco y congelado de Barcelona y provincia para los años 2021-2022

El convenio colectivo, de dos años de duración, contiene las siguientes novedades:

El conveni col·lectiu, de dos anys de durada, conté les novetats següents:

Signat el document final de l´ERO a Banc Sabadell

Firmado el documento final del ERE en Banco Sabadell

Intervenció de Ramón González en el Parlament de Catalunya sobre l´ocupació del sector turístic

Banc Sabadell: Última setmana i l'empresa segueix immòbil

L'èxit de les dues jornades de vaga de la setmana passada hauria de ser un punt d'inflexió en la negociació d'aquest ERO. Però lamentablement s'està lluny que la Direcció mostri una mica de voluntat d'arribar a un acord, i segueix instal·lada en un escenari surrealista que no aventura per res un acord. Si continua en aquest tancament, les concentracions d'aquesta tarda només seran el preludi d'una nova jornada de vaga i concentracions el proper divendres dia 15.

Banco Sabadell: Última semana y la empresa sigue inmóvil

>> Si continua en aquest tancament, les concentracions d'aquesta tarda només seran el preludi d'una nova jornada de vaga i concentracions el proper divendres dia 15.

>> Si continúa en esta cerrazón, las concentraciones de esta tarde sólo serán el preludio de una nueva jornada de huelga y concentraciones el próximo viernes día 15.