INSPECCIÓ DE TREBALL

Resum d'actuacions a Inspecció de Treball (Octubre 2017)



Este artículo se publicó originalmente en serveistecnics (Agrupació Serveis Tècnics Catalunya) ,
DENÚNCIES INTERPOSADES
  • SOPRA (TIC): L'empresa no facilita la llista de distribució de correus a la Secció Sindical Estatal .  
RESOLUCIONS
  • RICOH  (TIC): Favorable, infracció quant a hores extres i sistema de fitxatges.
  • GECSA (Oficines i despatxos): Favorable, obliguen a l'empresa a facilitar la documentació econòmica del grup empresarial.
  • IRIS ASSISTANCE (Oficines i despatxos): Favorable, obliguen a l'empresa a facilitar tota la documentació de l'art. 64 de l'Estatut dels Treballadors. 
  • GROUPALIA (Contact Center): Favorable, sanció a l'empresa per obstrucció a la tasca de la inspectora.
  • OFERTIX (Contact Center): Favorable, sanció a l'empresa per tancament fraudulent de l'empresa.
  • ECO ELECTRONIC (Contact Center): Favorable, l'empresa regularitza contractes laborals i aporta la documentació de l'art. 64 de l'Estatut dels Treballadors.
  • ICA (TIC): Deriven el treballador a la jurisdicció laboral.
ALTRES ACTUACIONS
  • DATEM (Contact Center): Assistència a Inspecció de Treball.
  • DATEM (Contact Center): Assistència a Inspecció de Treball.
  • GECSA (Oficines i despatxos): Personació per sanció en Inspecció de Treball.
  • SERVINFORM (Contact Center): Presentació de conciliació davant el TLC pel calendari laboral.
  • AIDE (Assegurances): Assistència a Inspecció de Treball.