CCOO reprèn les mobilitzacions en defensa del conveni de Contact Center

El sector de Contact Center reprén les mobilitzacions en defensa de la negociació del conveni sectorial davant la passivitat de la patronal amb una concentració pel 18 de novembre davant l'empresa Konecta BTO a Barcelona en defensa del conveni del sector i amb una segona vaga sectorial pel dilluns 28 de novembre.

CCOO recorda que Konecta BTO és una de les empreses que més dificulta la negociació del conveni sectorial, alhora que a la seva plantilla aplica condicions laborals cada cop més precàries.

Davant la passivitat de la patronal en la negociació del conveni sectorial, Serveis CCOO juntament amb la resta de sindicats presents en la taula, així com la Federació de Serveis a la Ciutadania de CCOO, tenen prevista també una nova vaga de 24 hores per al Dilluns 28 de Novembre.

La negociació del  Conveni Sectorial de Contact Center segueix bloquejada després de les aturades en el mes de setembre i vaga de 24 hores del passat 6 d'octubre. La patronal segueix mantenint les seves posicions allargant premeditadament la negociació, suposant això que les plantilles no obtinguin pujades salarials, els contractes segueixin sent d'Obra i Serveis, les jornades parcials sigui l'habitual, segueixin sofrint torns on es treballen fins a 11 dies seguits i cada vegada hi hagi més subcontractació a través d'ETT o empreses Multiservicios.

Les plantilles han recolzat majoritàriament les propostes de CCOO amb les mobilitzacions i aturades a les que han estat convocats, la patronal no escolta al clam dels seus treballadors i treballadores i segueix bloquejant la negociació del Conveni anul·lant la Taula Plenària que estava prevista se celebrés el proper 17 de novembre.

Així,  CCOO ha convocat per al proper 18 de novembre concentracions en tot l'estat previ a una nova jornada de Vaga de 24 hores dilluns que ve 28 de novembre en la qual convida a tot el sector de Contact Center, incloses les contractacions a través d'ETT, a penjar els cascos i sortir al carrer a lluitar pel seu Conveni.

CCOO Serveis Catalunya

Agenda: CONCENTRACIÓ - Divendres 18 de novembre de 12 a 13 hores - davant Konecta BTO - c/ Llacuna, 56-60 Barcelona