Continua la campanya en contra de les absorcions salarials

17 08 07 Fins ara hem rebut 3.000 firmes d´adhesió. Volem insistir en aquest argument diferenciador: el SAA ha de ser una eina de retribució/incentivació EXTRACONVENI, no pot SUPLANTAR el Conveni Col·lectiu, per a això l’haurien de negociar i acordar-ho amb la representació dels treballadors, i el SAA, com el seu nom indica, no és negociat sinó ASSIGNAT unilateralment per l’empresa. Si estàs d’acord amb la nostra proposta i encara no l’has firmada, no t’esperis més i ENVIA’NS TEVA FIRMA. (PDF:Cat /Cas/) També a través d´internet Mostra la teva protesta !

Qui va cobrar el variable en el Herrero?

10 08 07 El variable és el salari del qual, d´una banda, una part de la plantilla (fonamentalment l´administrativa) està exclosa i l’altra (fonamentalment la comercial) ho percep en quanties diferents (que en molts casos no són per llançar coets) i sempre lligat a objectius. (PDF:Cas / )

Durant el mes d´Agost, millora l´accesibilitat al polígon de Can Sant Joan

01 08 07 Des de la secció sindical de CCOO del Banc de Sabadell hem promogut una reclamació a Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya per la manca de serveis durant el mes d’agost en la parada del bus llançadora de Sharp/Banc Sabadell, en que la freqüència de pas era de una bus cada hora a excepció de primera hora del matí.. (PDF:Cat / )

La lipoatròfia una enfermetat laboral