Comprat per Banc Sabadell

CC OO davant la venda de Banc Atlantic

22 12 03 Es confirma que Banc Sabadell ha adquirit la majoria de les accions del Grup Banc Atlàntic tancant-se, per fi, l'indesitjable període d'incertesa que ha suposat la "subhasta" del Banc i que qualifica, per si mateix, a les societats i agents que han marcat el ritme d'aquest despropòsit.

CCOO exigeix un protocol que garanteixi l´ocupació

22 12 03 Nota de premsa de CCOO sobre la compra del Banco Atlántico. (PDF:Cast.)

Sobre la compra del Banco Atlántico

22 12 03 La secció sindical de CCOO del Grup Banco Atlántico valora el procés de venda del banc i, coordinadament amb CCOO del Grup Banc Sabadell i la nostra Federació Estatal, sol·licita un protocol que garanteixi l´ocupació i les condicions laborals. (PDF:Cast.)

Reunió de delegats i delegades de CCOO de Catalunya del Grup Banc Sabadell

16 12 03 Els delegats i delegades de CCOO de Catalunya del Grup Banc Sabadell es reuneixen per treballar els temes d’actualitat en l’empresa, destacant la possible compra del Banc Atlàntic, el conveni del sector i la degradació de les condicions de la plantilla, reafirmant-se en la seva línia d’oposició, denúncia i informació.

Comunicació del P.E.

12 12 03 Breu explicació de l´origen del P.E. i de quina manera repercuteix en la nostra pensió de jubilació. (PDF:Cat. / Cast.)

Coneix CCOO

¿Què es i què fa CCOO en Serveis? Les nostres oficines, Estatuts, Congressos, Política Privacitat

Calendari Laboral 2021

Festius estatals i per comunitat