Archivado en Campañas, Negociacion Colectiva, Huelga, Convocatorias

DEMÀ PAREM Aquest dijous, 23 de juny, anem a la VAGA. Per un conveni de consultoria just

La campanya de cibermobilitzacions programada per a aquestsdies (20, 21 i 22 de juny) és un pas previ necessari perquè els clients de les consultores coneguin de primera mà les condicions laborals que pretenen aplicar-nos a les persones que els prestem el servei. Però la situació requereix alguna cosa més, ÉS HORA DE PARAR!

La campaña de cibermovilizaciones programada para estos días (20, 21 y 22 de junio) es un paso previo necesario para que los clientes de las consultoras conozcan de primera mano las condiciones laborales que pretenden aplicarnos a las personas que les prestamos el servicio. Pero la situación requiere algo más, ¡ES HORA DE PARAR!


Este artículo se publicó originalmente en CATALUNYA (CCOO Serveis Catalunya) , GIRONA (Sindicat Intercomarcal de CCOO Serveis Comarques Gironines) , TARRAGONA (Serveis CCOO Tarragona) , LLEIDA (Serveis CCOO Terres de Lleida) , VOCC-CATC (Serveis CCOO Vallès Occidental - Catalunya Central) , VORMAROS (Serveis CCOO Vallès Oriental - Maresme - Osona) , BLLAPAG (Serveis CCOO Baix Llobregat - Alt Penedès - Anoia - Garraf) ,


pdf print pmail

El 23 de juny ANEM A LA VAGA. Us convoquem una aturada parcial de 2 hores al final de cada torn de treball. És el moment de dir-li a patronal que JA N’HI HA PROU de precaritzar les nostres condicions laborals.

 

NO PERMETREM JORNADES MARATONIANES DE 12 HORES DIÀRIES

NO PERMETREM SALARIS DE 14.292,50€ QUE FREGUEN L'SMI

NO PERMETREM CANVIS D'HORARI A LA SEVA VOLUNTAT

 

Volem un conveni just, d'acord amb la realitat del sector. En el que es reparteixin proporcionalment les ingents quantitats de beneficis que les empreses estan obtenint gràcies al nostre esforç i compromís diari.

 

No t’ho pensis més, aquest dijous 23 de juny tens una cita ineludible per poder donar un futur al sector de consultoria. NO HI POTS FALTAR!

 

AQUEST COP ENS HAURAN D’ESCOLTAR

 

Recorda que pots continuar contribuint per que retirin la seva proposta signant aquesta petició a "Change.org" https://bit.ly/NOPrecaryTIC, t'hi apuntes?

 

I no oblidis donar màxima difusió en xarxes socials #ConvenioTICdigno #NoPrecaryTIC

 

CCOO ÉS EL TEU SINDICAT ARA MÉS QUE MAI. AFILIA'T

 

La campaña de cibermovilizaciones programada para estos días (20, 21 y 22 de junio) es un paso previo necesario para que los clientes de las consultoras conozcan de primera mano las condiciones laborales que pretenden aplicarnos a las personas que les prestamos el servicio. Pero la situación requiere algo más, ¡ES HORA DE PARAR!

 

 El jueves 23 de junio, NOS VAMOS A LA HUELGA. Por ello, os convocamos a una parada parcial de 2 horas al final de cada turno de trabajo. Es el momento de decirle a patronal BASTA YA de precarizar nuestras condiciones laborales.

 

NO VAMOS A PERMITIR JORNADAS MARATONIANAS DE 12 HORAS DIARIAS.

NO VAMOS A PERMITIR SALARIOS DE 14292,50€ QUE ROZAN EL SMI.

NO VAMOS A PERMITIR CAMBIOS DE HORARIO A SU ANTOJO.

 

Queremos un convenio justo, acorde a la realidad del sector. En el que se repartan proporcionalmente las ingentes cantidades de beneficios que las empresas están obteniendo gracias a nuestro esfuerzo y compromiso diario.

 

No lo pienses más, este jueves, 23 de junio, tienes una cita ineludible para poder brindar un futuro al sector de consultoría. ¡NO PUEDES FALTAR!

 

ESTA VEZ NOS VAN A ESCUCHAR

 

Recuerda que puedes continuar contribuyendo a que retiren su propuesta firmando esta petición en "Change.org" https://bit.ly/NOPrecaryTIC, ¿te apuntas?

 

Y no olvides dar máxima difusión en redes sociales #ConvenioTICdigno #NoPrecaryTIC

 

CCOO ES TU SINDICATO AHORA MÁS QUE NUNCA. ¡AFÍLIATE

>> Comunicat  dimecres 22 de juny – DEMÀ ANEM A LA VAGA - lluita a les TIC (català)

>> Comunicado miércoles 22 de junio – MAÑANA VAMOS A LA HUELGA - lucha en las TIC (castellano)

>> Comunicat dimarts 21 de juny – Faltan 2 dies – anem a la VAGA - lluita a les TIC (català)

>> Comunicado martes 21 de junio – Faltan 2 días – vamos a la HUELGA - lucha en las TIC (castellano)

>> Comunicat dilluns 20 de juny – Falten 3 dies – anem a la VAGA - lluita a les TIC (català)

>> Comunicado lunes 20 de junio – Faltan 3 dias – vamos a la HUELGA - lucha en las TIC (castellano)

https://www.ccoo-servicios.es/imagenes/catalunya/falten-3-dies-tic.png

https://www.ccoo-servicios.es/imagenes/catalunya/falten-2-dies-tic.png

 


Infórmate

CCOO Servicios es un sindicato, es Comisiones Obreras en los sectores de Comercio, Financiero, administrativo, de las TIC, Hostelería, Contact-center, Oficinas, Turismo... Leer más


Síguenos en Telegram

Dónde estamos


OFICINAS CENTRALES
C/ Albasanz, 3 1º Planta
28037 Madrid
Tel: 91 540 92 82
Asesoría Madrid 91 536 51 63-64
Otras Comunidades
Fax: 91 559 71 96
Email: contacta@servicios.ccoo.es