Comerç del metall

CCOO rebutja l'ERO que ha presentat ORACLE que afecta al 15% de la plantilla

CCOO i UGT, rebutgen aquest expedient de regulació d'ocupació (ERO) ja que els bons resultats de l'empresa no el justifica. Els resultats de l'any 2016 van estar uns beneficis nets de 4,45 milions d?euros, quatre vegades més que l'obtingut en l'exercici anterior. Cal destacar que entre altres importants clients es troben diferents administracions públiques tant centrals, autonòmiques com locals.

L'empresa Oracle Ibérica - Multinacional líder de la transformació digital  - va anunciar un expedient d'ocupació que afecta a 252 treballadors, el 15% de la plantilla, dels centres de Madrid, Bilbao, Málaga, Sevilla, València i Barcelona.

Els sindicats denuncien que aquesta mesura s'ha realitzat sense respectar els terminis establerts i al marge del període consultiu existent a nivell europeu, consideren alhora que respont a l'interès d'Oracle de realitzar una deslocalització de l'empresa cap a tercers països aprofitant els avantatges que la legislació espanyola els hi ofereix en aquest moments.

CCOO Serveis Catalunya