Concentració a Barcelona el #4D contra la reforma de les pensions i els pressupostos antisocials

En continuïtat amb la mobilització ciutadana al voltant del passat #24N contra la reforma de les pensions i els pressupostos antisocials, CCOO de Catalunya torna a convocar a la ciutadania a una nova acció de protesta, en el marc de la campanya “Aturem els pressupostos antisocials”, a la qual donen suport diferents entitats, sindicats i plataformes. En aquesta ocasió es prepara una concentració el dimecres 4 de desembre de 2013 davant del Parlament de Catalunya (Parc de la Ciutadella, s/n, Barcelona).

A partir de les 18'00h, a la rotonda de la Ciutadella on està el monument a Prim (que es rebatejarà com a "Plaça de les Retallades"), hi haurà música combativa i intervencions intercalades, a més d'un taller de pancartes denunciant les polítiques d’austeritat.

A les 18.30h, s'instal·larà un "Speakers' Corner" en què representants d'entitats i plataformes ciutadanes parlaran durant 1 minut, evidenciant la mobilització de la societat civil contra aquests pressupostos i les mesures regressives que els acompanyen.

A les 19.30h, s'iniciarà una desfilada amb torxes i espelmes fins a fer una concentració de dol davant l'entrada del Parlament, per mostrar l'enterrament dels drets socials i la democràcia que s'hi està perpetrant; de manera simbòlica, es durà al Parlament bosses de brossa representant els "pressupostos escombraria" del Govern, i s'escenificarà el vot a favor d'uns pressupostos socials alternatius mitjançant una urna i una butlleta gegants.

Al mateix temps, es preveuen concentracions en altres punts de Catalunya (Tarragona: Rambla Nova, 18'00h; Girona: plaça Pompeu Fabra, 17’30h; Granollers: Plaça de la Porxada, 18'00h).

CCOO Catalunya

>> Dimecres, 4 de desembre, a les 18'00h, al davant del Parlament

>> Concentracions en altres punts de Catalunya (Tarragona: Rambla Nova, 18'00h; Girona: plaça Pompeu Fabra, 17’30h; Granollers: Plaça de la Porxada, 18'00h).