“COMFIA-CCOO BBVA creixem amb les persones”

Es fusionen les seccions sindicals estatals de COMFIA-CCOO a Unnim i BBVA

Els dies 6 i 7 de juny s'ha celebrat a Barcelona el Plenari de Fusió de les COEs (Comissió Obrera Estatal) d'Unnim i BBVA, en el que s'han escollit els nous òrgans de govern pels propers quatre anys, així com les línies estratègiques d'actuació sindical, per a COMFIA-CCOO el primer són les persones.

En aquest Plenari s'ha produït el relleu al capdavant de la COE de Juanjo Giner, Secretari General durant els últims deu anys, que cedeix el relleu a Isabel Gil Delgado que fins ara desenvolupava la Vice-Secretaria General. A partir d'ara, Juanjo Giner assumirà la Coordinació del Sector Financer en la Federació Estatal de COMFIA.

Després d'aquest Plenari també s'ha renovat una bona part de l'Executiva de la COE, incorporant a companys i companyes procedents d'Unnim. En la primera reunió de la mateixa, s'han escollit a Juan Murillo per a la Secretaria d'Acció Sindical i Toñi Nieto per a Organització.

Amb aquesta Fusió sindical som 9.000 persones afiliades a COMFIA-CCOO al BBVA. Així mateix es consolida el lideratge de CCOO al BBVA amb el 44,5% de la representació sindical en el Banc.

Finalment, s'ha fet un reconeixement a la tasca realitzada per aquelles persones que deixen la seva labor sindical i, aquestes, han desitjat tota la sort i energia a les que pilotaran aquesta COE en uns moments molt complexes tan en l'entorn social com en el sindical.

COMFIA-CCOO BBVA