COMFIA-CCOO guanya contundentment les eleccions sindicals en el Grup Mapfre

En les eleccions sindicals realitzades el 9 de maig en Mapfre COMFIA-CCOO Catalunya ha obtingut 31 delegats i delegades (91,18% de la representació sindical) dels 34 representants escollits entre els 49 centres de treball. Incrementant la seva representació de 25 representants (el 78,12%) de les anteriors eleccions de fa quatre anys.

En el conjunt de les eleccions realitzades també el 9 de maig a tot l'estat, la majoria de treballadors i treballadores del Grup Mapfre han votat les candidatures de COMFIA-CCOO incrementant en més de 4 punts percentuals la representativitat respecte a les últimes eleccions del 2009, obtenint així una representació del 73,54%, amb 289 representants dels 391 escollits en total, seguit de la UGT que baixa la seva representació al 24,17 % i altres sindicats un 1,78%.

És la quarta cita electoral del grup Mapfre en 13 anys de marxa sindical, en la qual una plantilla de gairebé 10.000 persones ha triat als seus representants sense incidències destacables, revalidant així la majoria sindical que ostenta COMFIA-CCOO en Mapfre.

COMFIA-CCOO Catalunya