Dimecres 23 de gener a les 18 hores MANIFESTACIÓ en defensa de l'ocupació al sector financer

Des de la DELEGACIÓ DEL GOVERN c/ Mallorca, 278 per acabar -cap a les 20 h- davant el BANC D'ESPANYA Plaça de Catalunya,17 - Barcelona.

A tots i totes ens afecta!
PERQUÈ SOM TREBALLADORS/ES,  CLIENTS/ES  I CIUTADANS/ES

Després de la destrucció de més de 35.000 llocs de treball i la injecció de més de 50.000 milions d'euros de capital públic, és a dir, pagats per tots i totes nosaltres mitjançant els impostos; les entitats financeres del nostre país pretenen acomiadar 15.000 persones més que passaran, així, a engreixar les llistes de l’atur i a fer la vida més difícil a 15.000 famílies més.

Ja n'hi ha prou de que el cost de la reestructuració del sector financer que se'n deriva, recaigui única i exclusivament en la ciutadania.

A tots i totes ens afecta!
PERQUÈ SOM TREBALLADORS/ES,  CLIENTS/ES  I CIUTADANS/ES

DEFENSEM L’OCUPACIÓ AL SECTOR FINANCER,
EXIGIM RESPONSABILITATS DE GESTORS, SUPERVISORS, AUTORITATS I EMPRESES AUDITORES
DEMANEN QUE ELS DINERS PÚBLICS SERVEIXIN PER A REACTIVAR L’ECONOMIA I NO PER ACOMIADAR TREBALLADORS I TREBALLADORES.

I l’única forma d'aturar-ho és mitjançant l’acció conjunta de tots i totes i la pressió ciutadana!

Per tot això, MOBILITZA’T!
T'esperem a la  MANIFESTACIÓ del 23 de gener
- - - - -

A todos y todas nos afecta!
PORQUE SOMOS TRABAJADORES/AS,  CLIENTES/AS  Y CIUDADANOS/AS

Después de la destrucción de más de 35.000 puestos de trabajo y la inyección de más de 50.000 millones de euros de capital público, es decir, pagados por todos y todas nosotros mediante los impuestos; las entidades financieras de nuestro país pretenden despedir 15.000 personas más que pasarán, así, a engordar las listas del paro y hacer la vida más difícil a 15.000 familias más.

Basta de que el coste de la reestructuración del sector financiero que se deriva, recaiga única y exclusivamente en la ciudadanía.

A todos y todas nos afecta!

PORQUE SOMOS TRABAJADORES/AS,  CLIENTES/AS Y CIUDADANOS/AS

DEFENDEMOS LA OCUPACIÓN AL SECTOR FINANCIERO.
EXIGIMOS RESPONSABILIDADES DE GESTORES, SUPERVISORES, AUTORIDADES Y EMPRESAS AUDITORAS.
PEDIMOS QUE LOS DINEROS PUBLICOS SIRVAN PARA REACTIVAR LA ECONOMIA Y NO PARA DESPEDIR TRABAJADORES Y TRABAJADORAS.

Y la única forma de pararlo es mediante la acción conjunta de todos y todas y la presión ciudadana!

Por todo esto, !MOVILIZATE!
Te esperamos a la  MANIFESTACIÓN del 23 de enero

COMFIA-CCOO junt a d'altres sindicats també ens mobilitzem aquests dies arreu de l'estat. El mateix 23 també a Madrid, València, Segovia, Avila, Logroño, Las Palmas.
COMFIA-CCOO junto a otros sindicatos también nos movilizamos estos días en todo el estado. El mismo 23 también en Madrid, Valencia, Segovia, Avila, Logroño, Las Palmas.