COMFIA-CCOO de Catalunya crea l’aplicació de telefonia mòbil COMFIA.cat per a Apple i Android

COMFIA-CCOO Catalunya amb la seva voluntat d’aprofitar les noves tecnologies pel seu servei i compromís amb els treballadors i treballadores dels sectors financers i administratius, presenta ara l’aplicació de telefonia mòbil COMFIA.cat. Un complert “Portal d’informació i comunicació laboral i sindical”. Una aplicació pionera en el camp sindical i que és la primera que és pública i gratuïta per a les plataformes Android i Apple (pel seu accés i més informació http://app.comfia.cat).

COMFIA-CCOO Catalunya ha desenvolupat aquesta aplicació amb la voluntat d’arribar als col·lectius de treballadors i treballadores dels sectors financers i administratius que COMFIA-CCOO representa, un servei per a l’afiliació i un útil per als seus quadros sindicals; posant-la a disposició pública i gratuïta que ja es pot descarregar des dels dispositius mòbils amb sistema Android i iOs d’Apple, essent la primera aplicació en l’àmbit sindical.

L’aplicació és un punt des d’on accedir a la informació que emet diferents àmbits de CCOO (el propi de COMFIA Catalunya, CCOO de Catalunya, COMFIA estatal i de la Confederació Sindical de CCOO) i també per comunicar-se amb ell. Ofereix una l’agenda d’activitats, un recull de les notícies web i vídeos, accés al contingut dels perfils en les xarxes socials, un recull de documentació legal i de CCOO bàsica, així com un espai destinat a la participació per on posar-se en contacte amb el sindicat.

A través de l’aplicació es disposa d’informació d’interès laboral i sindical, amb una presentació breu del sindicat amb “qui som” així com un localitzador GPS dels diferents locals “on som” COMFIA i CCOO arreu de l’estat. També facilita la presa en contacte directa per a “afiliar-se” així com un apartat amb els “serveis” que es pugui necessitar del sindicat i que CCOO ofereix a la seva afiliació.

El portal sindical COMFIA.cat és un punt de comunicació, participació i interrelació, on la persona usuària, un cop registrada, té accés a la informació i comunicació personalitzada d’interès des de “el teu lloc” de feina en concret (empresa i sector financer i administratiu). Tanca el menú de 12 apartats amb el de les “opcions” propi per a l’accés a la configuració de l’aplicació.

L’aplicació va ser presentada a l’organització de COMFIA Catalunya en el seu IV Congrés realitzat el passat 12 de novembre, davant 250 delegats i delegades, als quals van poder seguir el seu desenvolupament a través dels diferents apartats creats en l’aplicació per l’ocasió (en el sistema Android), d’accés al programa i a diferent documentació necessària, convertint-lo així en un congrés sense papers.

COMFIA-CCOO Catalunya
Nota inicial 11/12/12