COMFIA-CCOO arriba a un preacord de Protocol Laboral de Fusió

S’acorda el protocol d’homologació de condicions laborals del personal de Caixa Girona, Manlleu, Sabadell i Terrassa. En la mesa laboral d’avui, 5 de novembre, s’ha aconseguit arribar a un preacord del Protocol Laboral de Fusió basat en la proposta que va presentar CCOO en la mesa del dia 9 d’octubre.

El temps ens ha donat la raó, i tal com dèiem, la postura adoptada per CCOO presentant una nova proposta més coherent, i que representa una millora per tots els treballadors i treballadores de les quatre caixes, ha donat els seus fruits.

Els trets bàsics de la proposta us els vam comunicar al llarg del mes d’octubre. Durant els propers dies us farem saber les característiques definitives de l’acord al que s’ha arribat i convocarem assemblees informatives per tota la geografia catalana, per poder-lo explicar de primera mà, i contestar als vostres dubtes.

Com a novetat informar-vos que, a proposta únicament de CCOO, s’ha aconseguit una gratificació extraordinària pel procés de fusió, consistent en 500 € i 3 dies de permís.

Des de CCOO valorem positivament l’adhesió de la resta de sindicats, SEC, SECG, SECM i UGT a la nostra proposta.

COMFIA-CCOO Agrupació d'ESTALVI Catalunya