Per a les patronals de Consultoria i Estudis de Mercat sempre és Nadal

Avui, 15 de març, s'ha celebrat la reunió de la mesa del conveni on les patronals ens han lliurat la seva carta als reis mags. Això, encara que pugui semblar graciós, no ho és gens ni mica.

. . . . . . . .

Para las patronales de Consultoría y Estudios de Mercado siempre es Navidad

Hoy, 15 de marzo, se ha celebrado la reunión de la mesa del convenio donde las patronales nos han entregado su carta a los reyes magos.

Benvolguts Reis Mags:

Aquest any ens hem portat molt bé, hem crescut com mai i tenim beneficis extraordinaris, per això us demanem que enguany ens porteu un nou conveni en el qual les plantilles treballin 12 hores al dia de dilluns a dissabte, sense jornada intensiva d'estiu, en l'horari que més li interessi al client i evitant que cobrin el complement d'antiguitat.

AEC i ANIMES

En un conveni que a penes millora l'Estatut de les Persones Treballadores es permeten el luxe de proposar més retallades als drets de les plantilles.

Enfront d'una proposta per acostar el conveni a la realitat del sector de la part social i on a partir d'aquí puguem parlar de millores en el sector que es tradueixin en millores en les plantilles, la patronal ens presenta una proposta que és una falta de respecte a les persones que treballem al Sector.

Us transmetem resumida la proposta de la patronal:

Sistema de classificació en 6 Àrees:

1. Suport Tècnic i Administratiu i administració interna.
  2. Gestió d' administració i processos.
  3. Desenvolupament de Programari, programació i Integració de sistemes.
  4. Consultoria Tecnològica.
  5. Consultoria de Negoci.
  6. Estudis de mercat.

Jornada Laboral:

• Jornades de treball de 12 hores.
  • Prestació de serveis de dilluns a dissabte.
  • Eliminació de la jornada intensiva d' estiu a través de la distribució irregular de la jornada del 15%.
  • Horari de Servei: que un tercer ens fixi l'horari de treball unilateralment (el que estimi necessari i sense compensar-ho).
  • Flexibilitat horària d'entrada, sortida i menjar (en funció de les necessitats del client).

Taules salarials:

• Neix en els 14.000€ per arribar a 20.000€ en l'àrea 1, 2 i 6.
  • Neix en els 14.250€ per arribar a 27.283€ a l'àrea 3.
  • Neix en els 14.700€ per arribar a 28.337€ a l'àrea 4.
  • Neix en els 16.800€ per arribar a 36.037€ en l'àrea 5.
  • Desaparició del complement d'antiguitat.

Adaptació dels contractes a la reforma laboral:

• Pendent de proposta per part de la patronal.

Els pròxims dies examinarem la proposta amb deteniment i la tractarem amb tota la representació de CCOO del sector per llançar un pla d'accions destinat a portar el conflicte a aquells llocs on millor es visualitzi. En aquests moments i a aquestes alçades, exterioritzar el conflicte esdevé inevitable.

Seguirem informant.

- - - - - - -

Para las patronales de Consultoría y Estudios de Mercado siempre es Navidad

Queridos Reyes Magos:

Este año hemos sido muy buenos, hemos crecido como nunca y tenemos beneficios extraordinarios, por eso os pedimos que este año nos traigáis un nuevo convenio en el que las plantillas trabajen 12 horas al día de lunes a sábado, sin jornada intensiva de verano, en el horario que más le interese al cliente y evitando que cobren el complemento de antigüedad.

AEC y ANIMES

En un convenio que apenas mejora el estatuto de las personas trabajadoras se permiten el lujo de proponer más recortes en los derechos de las plantillas.

Frente a una propuesta de acercar el convenio a la realidad del sector de la parte social y donde a partir de ahí podamos hablar de mejoras en el sector que se traduzcan en mejoras en las plantillas, la patronal nos presenta una propuesta que es una falta de respeto a las personas que trabajamos en el Sector.

Os trasmitimos resumida la propuesta de la patronal:

Sistema de clasificación en 6 Áreas:

1. Soporte Técnico y Administrativo y administración interna.
  2. Gestión de administración y procesos.
  3. Desarrollo de Software, programación e Integración de sistemas.
  4. Consultoría Tecnológica.
  5. Consultoría de Negocio.
  6. Estudios de mercado.

Jornada Laboral:

• Jornadas de trabajo de 12 horas.
  • Prestación de servicios de lunes a sábado.
  • Eliminación de la jornada intensiva de verano a través de la distribución irregular de la jornada del 15%.
  • Horario de Servicio: que un tercero nos fije el horario de trabajo unilateralmente (el que estime necesario y sin compensarlo).
  • Flexibilidad horaria de entrada, salida y comida (en función de las necesidades del cliente).

Tablas salariales:

• Nace en los 14.000€ para llegar a 20.000€ en el área 1, 2 y 6.
  • Nace en los 14.250€ para llegar a 27.283€ en el área 3.
  • Nace en los 14.700€ para llegar a 28.337€ en el área 4.
  • Nace en los 16.800€ para llegar a 36.037€ en el área 5.
  • Desaparición del complemento de antigüedad.

Adaptación de los contratos a la reforma laboral:

• Pendiente de propuesta por parte de la patronal.

En los próximos días vamos a examinar la propuesta con detenimiento y vamos a tratarlo con toda la representación de CCOO del sector para lanzar un plan de eventos, destinados a llevar el conflicto a aquellos lugares donde mejor se visualice. En estos momentos y a estas alturas el exteriorizar el conflicto se antoja inevitable.

Os seguiremos informando…

Cuida del teu treball. Afilia’t a CCOO Serveis!