Conveni de Col.lectivitats de Catalunya

El nostre compromís: millorar les condicions de treball i aturar més retallades dels nostres drets.

La plataforma reivindicativa de CCOO contempla millores laborals de molts aspectes a més d'una correcció dels elements negatius que es van introduir en l'anterior negociació, com el discriminatori i nou nivell retributiu per a menors de 35 anys.

El dilluns 26 de gener es van reprendre les negociacions del conveni de col.lectivitats de Catalunya.

CCOO hem explicat quines són les nostres prioritats de cara a la negociació del segon conveni col?lectiu.

Es tracta d'una sèrie de propostes de millora i d'aclariment sobre festes no recuperables, vacances, assumptes propis, complements salarials en situació de baixa, jornada i flexibilitat horària, retribució i nivells retributius, manutenció, subrogació, etc.

A l'inici de la reunió la patronal ens va lliurar una sèrie de propostes per desregular totalment el sector. Totes les propostes plantegen pèrdua de drets i empitjorarien considerablement les condicions de treball: increment de jornada, distribució irregular de la jornada, reduir la manutenció, empitjorament de les festes no recuperables, limitar el plus de responsabilitat de responsable de centre, retallada dels premis de vinculació, retallada dels complements en situació d'Incapacitat Temporal, reducció de salari en nivells retributius baixos, facilitar el trasllat de centre, etc.

CCOO, encara no tenint la majoria a nivell de tot el sector, tractarà d'incidir perquè el segon conveni no torni a ser un conveni de retallades i intentarem millorar les condicions de treball d'un conveni que presenta grans deficiències.

La propera reunió tindrà lloc dimarts que ve 10 de febrer de 2015

Seguirem informant!
La teva participació construeix el teu sindicat. Compromesos amb tu!