CC.OO. ha manifestat, davant el Consell d'Administració celebrat el 31 d'agost, la seva oposició al procés previst per la Gerència de reestructuració dels Serveis Centrals.
Els nombres que ens van facilitar en la Comissió Central de Madrid el passat 28 de juliol, exposats en el nostre comunicat del mateix dia en el blog de la nostra secció sindical http://sipmarenostrum.blogspot.com/, suposen l'augment injustificat dels Serveis Centrals a BMN amb seu a Madrid.
Aquests nous nombres donen pas a una massiva incorporació de personal dels actuals SS.CC. en nous centres de treball a Madrid i la seva àrea metropolitana, amb els consegüents problemes de conciliació i desarrelament per a les persones afectades, per una decisió empresarial conseqüència d'una situació que nosaltres, treballadors i treballadores, no hem provocat.
Madrid ha de ser una opció no una imposició. CC.OO. lluitarà per un procés transparent, objectiu, justificable i, abans de res, voluntari per a les plantilles. No volem més amenaces.
Historico
Preguntas Frecuentes conciliación en Vitaly






