error al insertar registro: Table './servicioses/lectura' is marked as crashed and last (automatic?) repair failed
CCOO i PortAventura

    




Archivado en Comunicats

COMFIA-CCOO del Grup Banc Sabadell convida a tots els afiliats i afiliades en les entrades de Port Aventura.

CCOO i PortAventura


04-04-12 COMFIA-CCOO del Grup Banc Sabadell convida a tots els afiliats i afiliades gaudir d’un descompte de 15 euros en les entrades de Port Aventura. Recorda que no hi ha vals, que només has de presentar el carnet d’afiliat en la taquilla.

Este artículo se publicó originalmente en Banco Sabadell (CCOO Grupo Banco Sabadell) ,

 
Cada any, COMFIA-CCOO del Grup Banc Sabadell convida a tots els afiliats i afiliades a gaudir d’un descompte de 15 euros en les entrades de Port Aventura. Recorda que no hi ha vals, que has de presentar el carnet d’afiliat en la taquilla.

Amb el teu carnet (*) d’afiliat t’has de presentar en les taquilles del parc i obtindràs 15 euros de descompte en la compra de les entrades tipus “adult 1 dia”.

L’oferta és per al titular i fins a 3 acompanyants!  Oferta vàlida fins al 6 de gener de 2013.

(*) Si no disposes del carnet de CCOO, ens el demanes i en un termini d’1 mes, aproximadament, t’enviarem un de nou. Si us plau, indica en el formulari:

El teu nom, el nif, el teu CPI, l’assumpte i la teva direcció postal.