Constituïda la mesa negociadora del II Conveni Col·lectiu ITV de Catalunya
COMFIA-CCOO hem elaborat una plataforma que toca de peus a terra, però tenint molt en compte la realitat i les necessitats del nostre sector.
CCOO i altres sindicats a les caixes de Catalunya, Tarragona i Manresa signen per unanimitat lAcord laboral de fusió
Avui divendres 12 de març COMFIA-CCOO i tots els sindicats presents a les entitats han signat amb les corresponents direccions lAcord laboral que permetrà dur a terme la fusió de les Caixes de Catalunya, Tarragona i Manresa.
vacances: buscant una solució
CCOO davant els problemes que any rere any ocasiona la programació de les vacances de totes les treballadores i treballadors de Caixa Penedès, hem anat treballant per trobar un camí pel que la Direcció agafés el compromís de solucionar el desgavell que aquest any 2010 sha produït a tots els territoris.
SINDICATS, sindicalets i agrupacions dAMICS
Tothom sap que, quan plou a bots i barrals, no tots els paraigües serveixen.
auditories: això, NO HO FACIS
El passat any 2009 es van produir diversos acomiadaments disciplinaris de delegats/delegades i empleats/empleades doficines, en alguns casos reconeixent la improcedència de lacomiadament i en daltres sense cap tipus dindemnització.
Contact center: Plataforma V Convenio
El I Convenio aportó un marco de regulación del sector, el II supuso un salto cualitativo y cuantitativo en la mejora de las condiciones laborales y el III siguió avanzando en las mejoras y mantenimiento de dichas condiciones.
el discurs dels INCAPAÇOS
VACANCES
CCOO dóna suport a la vaga convocada a AVIS Contact Center
Els treballadors d'Avis Contact Center (ACC), amb una plantilla de 350 treballadors, realitzaran una jornada de vaga el proper 25 de gener per manifestar el seu desacord amb l'actitud intransigent de la direcció d'ACC, a causa del seu rebuig al diàleg i la negociació.



Tras la aplicación de la Modificación Sustancial de Condiciones de Trabajo, aún seguimos negociando la implantación de los cuadrantes horarios en Supersol. Algunas personas ya disfrutan del descanso de calidad (2 días de descanso) y de fines de semana de calidad (descanso continuado de viernes+sábado, sábado+domingo o domingo+lunes). Pero son muchas personas las que aún no lo tienen en sus cuadrantes horarios.







