Imagen afiliación

Archivado en Negociacion Colectiva, Salario, Condiciones de trabajo, Convocatorias

CCOO es concentra de nou per exigir a la patronal de les ITV Catalunya que desbloquegi les negociacions del conveni sectorial

CCOO, Ugt i SRT reprenen les accions per aconseguir que la patronal canviï d‘actitud, deixi de bloquejar i es pugui avançar en la negociació del conveni col•lectiu i no es descarta la possibilitat de convocatòria de vaga si segueix l'estancament a la negociació.

- - - - - - -

CCOO, Ugt y SRT reanudan las acciones para conseguir que la patronal cambie de actitud, deje de bloquear y se pueda avanzar en la negociación del convenio colectivo y no se descarta la posibilidad de convocatoria de huelga si sigue el estancamiento en la negociación.

Este artículo se publicó originalmente en CATALUNYA (CCOO Serveis Catalunya) , GIRONA (Sindicat Intercomarcal de CCOO Serveis Comarques Gironines) , TARRAGONA (Serveis CCOO Tarragona) , LLEIDA (Serveis CCOO Terres de Lleida) , VOCC-CATC (Serveis CCOO Vallès Occidental - Catalunya Central) , VORMAROS (Serveis CCOO Vallès Oriental - Maresme - Osona) , BLLAPAG (Serveis CCOO Baix Llobregat - Alt Penedès - Anoia - Garraf) ,

Els sindicats no estan disposats a introduir al conveni cap aspecte que suposi empitjorar condicions de treball i drets, pel que consideren que el proper conveni col•lectiu ha de ser avançat tant en matèria salarial com en drets socials i condicions laborals que són molt millorables.

Per CCOO i pels altres sindicats presents a la mesa del conveni,  és imprescindible que la patronal primer compleixi amb el compromís d’abordar una proposta salarial que permeti avançar amb la negociació d’altres temes tan importants com són la jornada, la conciliació de la vida laboral i familiar o tractar sobre els grups professionals.

Aquesta segona concentració es fa a les portes de Certio centre de treball c/ Córcega, 384-392 de Barcelona, el 9 de novembre a les 10.00 hores.

- - - - - -

Concentración mañana 9 de noviembre a las 10 horas frente al centro de trabajo c/ Córcega, 384-392 de Barcelona estación de ITV de Certio.

CCOO se concentra de nuevo para exigir a la patronal de las ITV Catalunya que desbloquee las negociaciones del convenio sectorial

Los sindicatos no están dispuestos a introducir en el convenio ningún aspecto que suponga empeorar condiciones de trabajo y derechos, por lo que consideran que el próximo convenio colectivo debe ser avanzado tanto en materia salarial como en derechos sociales y condiciones laborales que son muy mejorables.

Para CCOO y por los demás sindicatos presentes en la mesa del convenio, es imprescindible que la patronal primero cumpla con el compromiso de abordar una propuesta salarial que permita avanzar con la negociación de otros temas tan importantes como son la jornada, la conciliación de la vida laboral y familiar o tratar sobre los grupos profesionales.

Esta segunda concentración se realiza a las puertas de Certio centro de trabajo c/ Córcega, 384-392 de Barcelona, ??el 9 de noviembre a las 10.00 horas.

Concentració 9 de novembre