Imagen afiliación

CONVENIO GRANDES ALMACENES

EL COMPLEMENTO DE NIVEL

CCOO ECI GRANDES ALMACENES EL COMPLEMENTO DE NIVEL CARACTE´RISTICAS REQUISITOS PRINCIPALES CÓMO SE SOLICITA

¿ Sabes que nuestro convenio recoge un complemento que retribuye la formación relativa a tu puesto de trabajo ?

Convenio colectivo

8 de mayo, fecha clave

1º DE MAYO 2024 - POR EL PLENO EMPLEO, MENOS JORNADA, MEJORES SALARIOS

CCOO llama a las trabajadoras y trabajadores, a la ciudadanía en general, a participar en las más de 70 manifestaciones y actos convocados por el sindicato el próximo 1º DE MAYO, DÍA INTERNACIONAL DEL TRABAJO, para exigir una apuesta decidida por el pleno empleo, digno, estable y de calidad, así como por la reducción de jornada y la mejora de los salarios, como principales demandas reivindicativas de esta jornada de movilización.

CCOO OESIA

1 de Mayo 2024. Por el pleno empleo: reducir jornada, mejorar salarios

Desde CCOO os animamos a participar en los actos y manifestaciones del 1º DE MAYO para defender los derechos de las personas trabajadoras.

Necesitamos una apuesta decidida por EL PLENO EMPLEO. Necesitamos mejorar el marco regulatorio en el que se genere el empleo del futuro. Es el momento de la reducción legal de la jornada de trabajo.

ACUERDOS EMPRESA

TRAS ESTOS RESULTADOS

CCOO Servizos asinamos as novas táboas salariais da hostalaría de Lugo, con importantes subas e pagamento de atrasos

táboas salariais hostalaría Lugo

Acabamos de asinar coa patronal do sector as novas táboas salariais do convenio provincial de hostalaría de Lugo, que recolle importantes subas económicas e o pagamento duns atrasos que se poden remontar ao 1 de xaneiro deste ano. Destacamos, ademais, que o incremento económico é superior ao que recollía o convenio colectivo para evitar distorsións derivadas do novo salario mínimo (SMI).

No 2023 foi preciso incrementar moitos dos salarios deste convenio para adecuarse á suba do salario mínimo interprofesional, para evitar que quedasen por baixo do fixado legalmente.

Adiantámonos á situación que se produciría nos anos seguintes co incremento do SMI, polo que propuxemos que os soldos se actualizasen en primeiro termo conforme ao salario mínimo e, despois, se aplicase a o incremento salarial pactado no convenio.

Deste xeito, as categorías máis baixas, ao equipararse ao SMI, igualaron as que estaban por riba. Polo tanto, e de acordo con todas as partes asinantes, aprobáronse subas superiores ao establecido no convenio para poder manter a diferenza salarial entre as categorías inferiores e as superiores. Deste xeito, as táboas asinadas por CCOO supoñen para 2024 entre un 3% e un 5,66% máis ca o ano pasado, en función de cada categoría profesional.

Por último, sinalamos que unha vez se publiquen as novas táboas no Boletín Oficial da Provincia de Lugo, serán de aplicación obrigatoria. Así mesmo, as empresas que non o fixesen xa voluntariamente, deberán pagar os atrasos con efectos desde o 1 de xaneiro do 2024.

Destacadas

Angeles Balué elegida Secretaria General de la Federación de Servicios de CCOO de Madrid

El III Congreso de la Federación de Servicios de CCOO de Madrid, celebrado el pasado día 19 de abril, eligió a Angeles Balué como Secretaria General con el 95,8 % de los votos.

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Trabaja de manera segura.

Transparencia CCOO

Portal Transparencia Servicios CCOO: Cuentas, documentación, decisiones

Calendario Laboral 2024

Días festivos estatales y por comunidad 2024