Tenim una nova web

CCOO BancSabadell estrena una nova web: www.comfia.net/bs/

01 09 08 Volem millorar la comunicació amb tots vosaltres. En l'era dels mitjans de comunicació de masses, construir la nostra pròpia xarxa i la nostra pròpia politica comunicativa és una garantia d'independència. La construcció del sindicalisme en xarxa és una necessitat organitzativa i de l'acció sindical.

Banc Sabadell actua després de les gestions fetes per CCOO

Mesures correctores a l'oficina principal de Sevilla

11 08 2008 Us transcrivim les conclusions que el departament d´organtizació de Banc Sabadell ha detectat, després de les gestions que han fet els companys de prevenció de riscos laborals, per l´oficina 0225 -Sevilla, ag. Tetuán.

Traspassos de Banc Sabadell a Bansabadell Fincom i Bansabadell Inversió

31-07-08 Acord per regular la interpretació dels diferents conceptes de la carta de traspàs d'empleats de Banc Sabadell a Fincom i a Bansabadell Inversió.

Davant de qualsevol dubte sobre com realitzar una feina, cal dirigir-se sempre al superior immediat

Alerta! Col.laborador de BancSabadell extern acomiadat per treballar " inapropiadament"

24 07 08 Cal complir escrupolosament la normativa de treball, tant els treballadors de BS i també els nostres col·laboradors externs, malgrat que això ens pugui donar la sensació de ser menys àgils en l’execució de les nostres tasques.

Els representants de Banc Sabadell ens van comunicar que la resposta a les nostres demandes la tindrem al voltant de la primera setmana de setembre

Garantíes per a la plantilla de banca d'assegurances

21 07 08 El passat dia 17, representants sindicals (CCOO i UGT) vam mantenir una reunió amb els responsables de Relacions Laborals de Banc Sabadell. Els vam comunicar que és responsabilitat del Banc donar seguretat i estabilitat al col·lectiu de treballadors de la Banca d’Assegurances i que la millor manera de fer-lo és complir el compromís que dies abans ens va donar el Conseller Delegat d’assolir un acord col·lectiu.

Coneix CCOO

¿Què es i què fa CCOO en Serveis? Les nostres oficines, Estatuts, Congressos, Política Privacitat

Calendari Laboral 2021

Festius estatals i per comunitat