Archivado en Comunicats

COCONOTICIES

Secció Sindical Grup BMN Catalunya i Aragó

Incentius / Sobre

Vacances 2013: S’inicien les planificacions de les vacances 2013...

Banc Sabadell / Rumorologia: Ha aparegut en alguns mitjans de comunicació...

Auditoria: Tenim coneixement que en alguns territoris, en les reunions de zona han...

Este artículo se publicó originalmente en bmn (Sección Sindical Estatal Grupo BMN) ,

Incentius / Sobre

Molts de vosaltres, i com ja va passar l’any passat, no han cobrat l’incentiu que històricament es cobrava i que era conegut com el “sobre”.

• Aquest fet és denunciable. Per això posem els nostres serveis jurídics a la vostra disposició, tenim un any de marge per presentar una demanda.
  • Aconsellem esperar-nos de moment, no sigui que la Direcció acabi pagant amb retard com l’any passat.
  • Si algú de vosaltres vol assessorament sobre aquesta qüestió, pot posar-se en contacte amb nosaltres:

ccoo@caixapenedes.com
grupobmn-catalunya@comfia.ccoo.es

Vacances 2013

S’inicien les planificacions de les vacances 2013. Encara que la data de subrogació al Banc Sabadell es faci efectiva als voltants del 31 de maig, hem de planificar tot l’any 2013 com sempre hem fet, amb els paràmetres i criteris que estableix el nostre Conveni Col•lectiu, i tenint en compte que amb els tancaments d’oficines, aquestes s’han redimensionat:

• Planificar vacances des de l’1 de gener al 31 de desembre.
  • 25 dies laborables + 2 dies de lliure disposició.
  • Planificació per centre de treball (oficina/dpt.) sense agrupar-les.

Banc Sabadell / Rumorologia

Ha aparegut en alguns mitjans de comunicació noticies no contrastades sobre una reestructuració al Banc Sabadell que afectaria a 500 persones, sense citar les fonts ni entrar en detalls.

CCOO entenem que qualsevol mesura per escometre un ajust de plantilla passaria per englobar-la amb la totalitat de la plantilla del Banc Sabadell, sigui quina sigui la seva procedència.

De totes formes, i fins que no tinguem una Mesa de negociació oficial per començar a treballar, no hem de fer cas de noticies més pròpies de premsa sensacionalista.

El que no es pot permetre és com alguns comandaments intermedis aprofiten aquesta noticia per difondre incertesa i intranquil•litat entre la plantilla en comptes d’adoptar postures de responsabilitat i “seny”.

Auditoria

Tenim coneixement que en alguns territoris, en les reunions de zona han fet declaracions en les que demanen, per agilitzar la tasca comercial, que els companys i companyes es saltin alguns aspectes de la normativa interna per trobar-los restrictius i incompatibles (número secret, signatures, etc...).

Ara més que mai, des de CCOO demanem a tothom que s’adoptin mesures radicals per evitar qualsevol ensurt personal. Si complir la normativa evita ser àgils, ja la canviaran si cal. És preferible deixar de vendre algun producte, deixar de retrocedir alguna comissió que no engreixar les llistes de l’atur.