Arxivat a Comunicats, Comunicacio TIC, Comunicats Conveni 17

LA PATRONAL VOL CONVENI!!!!? Però pitjor que l'actual.

Resum de les novetats de la reunió amb la patronal, del passat 24 d'abril, sobre la negociació del conveni sectorial TIC.

Este artículo se publicó originalmente en TIC (Tecnologias de la Informacion) ,

pdf print pmail

El passat 24 d'abril la patronal AEC (empreses consultores) convocava a la patronal ANEIMO (estudis de mercat), a CIG (Confederació Intersindical Galega), a FES - UGT i a COMFIA - CCOO a una reunió per a "continuar" amb la negociació de la XVII Conveni Sectorial.

Després d'una exposició, per part dels presidents de les Organitzacions Patronals, de la situació econòmica internacional, espanyola i específica dels sectors que es regulen en el conveni sectorial, van manifestar la voluntat de mantenir aquest Conveni com a marc regulador de les condicions laborals, però van afegir que el context obligava a pactar a la baixa les condicions col·lectives que en ell s'estipulen.

La resposta que els vam donar és que, en una negociació, escoltarem el que tinguin que dir i valorarem les seves propostes en la mateixa mesura que esperem que ells escoltin i valorin les nostres.

Per a això, s'ha convocat una reunió per al proper 14 de maig amb l'objecte d'iniciar l'intercanvi de pretensions i objectius d'ambdues parts (és a dir: iniciar la negociació).

El que s'ha dit a la capçalera, sembla que no volen "matar" el Conveni, però sí que volen precaritzar les condicions laborals.

No ho permetrem i, per a això, comptem amb tu.

2013-04-29 Comunicat - La patronal vol conveni. Però pitjor que l'actual.pdf

Informa't

Sindicat, és Comissions Obreres en el sector del comerç, financer, administratiu, de les TIC, Hostaleria, Telemàrqueting, Oficines, Turisme ...Llegir més

Segeuix-nos en Telegram