ACORD ASSOLIT a CLAREL Catalunya, MÉS DIES DE VACANCES EN 2021

Acord jornada a Clarel

Davant la denúncia que des de CCOO varem interposar a l'empresa per incomplir el conveni en els excessos dels calendaris laborals 2017, 2018, 2019 i 2020 davant la Inspecció de Treball.

SIGNATURA DE L'ACORD LA PRIMERA SETMANA DE NOVEMBRE DE 2020, amb els comitès d'empresa (presidentes i secretàries) de BARCELONA, LLEIDA, GIRONA i TARRAGONA, només així, serà d'aplicació a totes les persones treballadores de Clarel a CATALUNYA.

Barcelona y Lleida

4 dies més de vacances en 2021

1 dia per cada any 2017, 2018 y 2019,  per a les persones treballadores que al menys hagin treballat 8 mesos en còmput anual.

1 dia per al any 2020, per a totes les persones treballadores, amb independència del temps que portin treballant aquest any.

Girona

4 dies més de vacances en 2021

1 dia per cada any 2017, 2018 y 2019,  per a les persones treballadores que al menys hagin treballat 8 mesos en còmput anual  i que no hagin reclamat i gaudit de forma individual els dies, anteriorment a aquest acord.

Tarragona

3 dies més de vacances en 2021

1 dia per cada any 2018 i 2019, per a les persones treballadores que al menys hagin treballat 8 mesos en còmput anual.

Aquest acord tindrà efectes des de l’1 de novembre de 2020 al 31 de desembre de 2021.

Aquests dies podran unir-se als dos períodes de vacances recollits en conveni, permisos de maternitat, paternitat i lactància.

En el cas de no poder-se gaudir o planificar sempre que sigui per causes alienes a la persona treballadora, abans del 31/12/2021, es podrà optar a l’abonament econòmic…” qui tingués pendent el gaudi dels dies i causes baixa definitiva a l’empresa per qualsevol motiu abans del 31/12/2021, els mateixos se li abonaran en la corresponent liquidació”.

Davant qualsevol dubte, consulta a la teva delegada de CCOO

Seguirem lluitant per millorar les nostres condicions de treball

CCOO som la teva veu!

Cuida del teu treball. Afilia’t a CCOO Serveis!