Acuerdo en el convenio de hostelería de Zaragoza. Se desconvocan los paros.
El día 9 de octubre el Servicio Aragonés de Mediación y Arbitraje convocó a la mesa de negociación del convenio de hostelería de Zaragoza con el objeto de llegar a un acuerdo que permita desconvocar la huelga en el sector.
Celebrado o plenario da sección do Grupo Carrefour de Servizos CCOO Galicia
No recentemente celebrado plenario en Galicia, Lucía Trenor, secretaria xeral da federación de Servizos de CCOO Galicia, participou no acto de presentación das candidaturas definitivas para a coordinadora de Servizos CCOO Grupo Carrefour Galicia e para o plenario estatal. Este evento representa un paso significativo no proceso de renovación da Sección Sindical de CCOO en Grupo Carrefour.
Como antecedente, a Comisión Executiva Federal de CCOO, na súa reunión do 30 de xuño de 2023, aprobou o proceso de Plenario da Sección Sindical de CCOO en Grupo Carrefour e a convocatoria do Plenario de renovación, programado para os días 15 e 16 de novembro de 2023, en Málaga. As normas de funcionamento deste proceso, rexidas polo Regulamento Interno de Seccións Sindicais aprobado polo Consello Federal o 18 de maio de 2023, teñen como obxecto regular e facilitar a renovación da Sección Sindical de CCOO en Grupo Carrefour.
O plenario de Galicia abordou diversos temas cruciais para o proceso de renovación, entre eles, a potenciación da participación dos afiliados e afiliadas, o debate e presentación de emendas aos documentos do Plenario Estatal, así como a elección das delegacións que representarán a Galicia en dito plenario. Ademais, debatiuse a elección dos órganos de dirección da Sección Sindical.
Lucía Trenor, coa súa experiencia e liderado, está desempeñando un importante papel na garantía de que o proceso de renovación transcorra de maneira eficiente e participativa. O Plenario Estatal, que se celebrará en Málaga en novembro, promete ser un evento crucial no camiño cara á dinamización e fortalecemento da Sección Sindical de CCOO en Grupo Carrefour.
El Tribunal Supremo nos da la razón en Contact Center
Las empresas no pueden realizar descuentos en las retribuciones de las personas que teletrabajan por incidentes debidos a desconexiones que impidan la prestación, ni obligar a recuperar ese tiempo. Tampoco el tiempo de uso del lavabo para atender necesidades fisiológicas computa como tiempo de descanso.
El Tribunal Supremo nos da la razón en Contact Center
Las empresas no pueden realizar descuentos en las retribuciones de las personas que teletrabajan por incidentes debidos a desconexiones que impidan la prestación, ni obligar a recuperar ese tiempo. Tampoco el tiempo de uso del lavabo para atender necesidades fisiológicas computa como tiempo de descanso.
Huelga de 24 horas de la plantilla de Contact Center de la Tesorería General de la Seguridad Social
La plantilla de Konecta BTO se enfrenta a una incertidumbre que amenaza con dejarlos sin trabajo, sin indemnización y sin derecho a paro.