Imagen afiliación

Sector Financiero-Constitución Sección Sindical CCOO PV Bankinter

Normas, Calendario y procedimiento de constitución Sección Sindical CCOO PV Bankinter

Aprobadas las normas estatales y de País Valencià para la celebración de los Plenarios de renovación de la Sección Sindical de CCOO y de constitución de la sección sindical de CCOO PV en Bankinter

Constitución Sección Sindical CCOO PV Primark

Normas, Calendario y procedimiento de constitución Sección Sindical CCOO PV Primark

Aprobadas las normas estatales y de País Valencià para la celebración de los Plenarios de constitución de la Sección Sindical de CCOO y CCOO PV en Primark

El éxito de la huelga del 8M marcó el punto de NO retorno en la lucha por la igualdad

CCOO Feminista

Ayer, paramos, hoy con más fuerza que nunca, seguimos trabajando por conseguir la igualdad real y efectiva YA!!!

Porque todos los días son 8 de MARZO.

Acciones y convocatorias para el 8 de Marzo en todo el Estado Español

Huelga feminista 8 de marzo

Relación de concentraciones, convocatorias, marchas, manifestaciones y actos en general para la jornada del 8 de Marzo. #VivasLibresUnidas

Delegadas e delegados de CCOO reparten un comunicado nos centros de traballo do Corte Inglés

8M no Corte Inglés

CCOO Corte Inglés

Con motivo da folga convocada para o día 8 de marzo volvemos a ver que Fetico e Fasga continúan facendo o mesmo papel, seguidismo da patronal e das empresas, tentando desprestixiar unha mobilización histórica e necesaria.

Non imos perder nin un minuto en responder aos argumentos tan absurdos que utilizaron na reunión extraordinaria do Corte Inglés de Vigo, que se celebrou neste centro o día 22 de febreiro. Non recoñecen, e parece non preocuparlles moito, os problemas reais que sufrimos as mulleres, tamén nesta empresa. Imos explicarvos os motivos que nos levaron a convocar esta mobilización.

As CCOO estivemos sempre en primeira liña na loita polos dereitos das mulleres e pola igualdade. Quixemos protagonizar unha mobilización laboral sen precedentes na historia do movemento sindical e feminista en España.

Por que CCOO pode convocar unha folga xeral? Porque é a primeira organización sindical neste país e formamos parte de organizacións sindicais internacionais.

Sobran os motivos:

• Os contratos de semanas ou meses recaen maiormente nas mulleres, as cales están a traballar con xornadas con menos horas.
  • As pensións son un 37% máis baixa para as mulleres.
  • No 2017 foron asasinas 49 mulleres e 8 nenas e nenos por violencia machista.
  • A brecha salarial segue aumentando en todos os sectores do noso país, en traballo de igual valor as mulleres cobran ata un 30% menos que os homes.
  • Os coidados recaen maioritariamente sobre nós, e 9 de cada 10 permisos ou excedencias recaen sobre as mulleres.
  • Cantas mulleres están a traballar nos departamentos de loxística? E na liña de caixas?
  • E cantas de directoras de centros? Teñen o mesmo porcentaxe de presenza na empresa?
  • Realmente cremos que a igualdade efectiva e real chegou por asinar un acordo ou non? queda moito camiño por andar.

Por todo isto cremos que unha folga de 2 horas por quenda de traballo é a forma máis eficaz para conseguir este obxectivo. Tamén, porque é a menos gravosa para o conxunto das persoas traballadoras, ao supor un menor prexuízo económico.

Todos os traballadores e traballadoras teñen dereito á folga, é un dereito recoñecido pola Constitución a todas as persoas traballadoras, e están cubertas pola convocatoria xeral. Por tanto, non hai que notificalo, nin preavisar a intención de secundar a folga. Doutra banda, a empresa tampouco debería preguntar aos seus traballadores e traballadoras se acudirán a traballar ou non, xa que podería considerarse un intento de coacción, algo perseguido pola lei.

Ao tratarse dunha folga ou paro de 2 horas, o desconto salarial será de dúas horas incluíndo a parte proporcional das pagas extraordinarias.

Coa participación do secretario xeral confederal, Unai Sordo, e a secretaria confederal da Muller, Elena Blasco

Preparando o camiño da folga para o 8 de Marzo: Multitudinaria asemblea en A Coruña

8M

O salón de actos do edificio sindical da Coruña quedou pequeno para a multitudinaria asemblea organizada por Comisións Obreiras para preparar o camiño da folga do vindeiro 8 de marzo. Neste encontro coa afiliación participaron o secretario xeral confederal, Unai Sordo, e a secretaria confederal da Muller, Elena Blasco, así como representantes das direccións nacional e comarcal do sindicato. Entre o público tamén cabe destacar a presenza de dirixentes de partidos políticos de diferente cor, que seguiron con interese o desenvolvemento da asemblea.

Destacadas

Angeles Balué elegida Secretaria General de la Federación de Servicios de CCOO de Madrid

El III Congreso de la Federación de Servicios de CCOO de Madrid, celebrado el pasado día 19 de abril, eligió a Angeles Balué como Secretaria General con el 95,8 % de los votos.

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Trabaja de manera segura.

Transparencia CCOO

Portal Transparencia Servicios CCOO: Cuentas, documentación, decisiones

Calendario Laboral 2024

Días festivos estatales y por comunidad 2024