La Dirección de RACE convoca a la RT con carácter urgente
Pla Formatiu Sectorial 2012 - COMFIA-CCOO Barcelona
Des de COMFIA-CCOO, s’aposta decididament per la formació com a eina clau en la millora de la empleabilitat en els nostres sectors i per tant l'oferta formativa que posem al teu abast va orientada cap aquest objectiu.
Aquest any la formació està dividida en dos modalitats: presencial impartida a través de la Fundació Paco Puerto i teleformació impartida a través de Elogos. Com pots veure l'oferta formativa, aixà com les places que s'ofereixen, s'han vist reduïdes notablement a causa de les retallades pressupostà ries.
És per aquesta raó que t'aconsellem que si estàs interessat/da a realitzar alguna de les accions del pla, formalitzis la inscripció el més aviat possible entrant al portal de formació a través del teu lloc web www.comfia.cat. Finalment indicar-te que amb la finalitat d'arribar al mà xim de persones possibles amb aquesta oferta; limitarem el nombre de cursos a realitzar a un, per persona.
Des de COMFIA-CCOO t'animem a participar en el pla i agraïm la teva confiança en nosaltres.
DOSSIER PRENSA 27/02/2013 Comfia CCOO Unicaja
El Servicio Aragonés de Salud fuerza la movilidad geográfica de trabajadoras con cargas familiares
Catorce trabajadoras que prestan sus servicios para la empresa PYRENALIA NET CENTER S.L., contrata del SALUD, en la atención telefónica del servicio Salud Informa (www.saludinforma.es), van a ser obligadas por la empresa, y por exigencias del SALUD, a trabajar en Huesca en vez de en Zaragoza, dónde venÃan haciéndolo durante años.








