En totes les capitals de l'Estat: No a la reforma laboral
![]() |
Contra la Reforma Laboral Assemblees y Concentracions
La reforma laboral, publicada pel Govern del PP el passat 11 de febrer, vol ser el final del Dret Laboral tal com ho hem conegut en el nostre Estat Social i de Dret fins al dia d'avui.
COMFIA-CCOO denuncia a NGBanco que pretén acomiadar a treballadors i anar abandonant Catalunya
Els treballadors i treballadores de Caixa Galicia, ara Banc, protesten pels acomiadaments que pretén fer NGBanco al optar per reduir la seva presència a Catalunya i voler acomiadar a la meitat de la plantilla, aixà com en altres centres d’arreu de l’estat. COMFIA-CCOO denuncia que la mala gestió dels directius de NGBanco (abans Novacaixagalicia) que han abandonat l’entitat amb indemnitzacions milionà ries, està repercutint negativament en la compta de resultats de l’entitat.
COMFIA-CCOO convoca concentracions i assemblees per al proper dilluns 13 de febrer en els centres de treball de NGBanco a Barcelona, Madrid, Vigo, València i Alacant.
Les remuneracions de la cúpula del sector financer
10-02-12 Tanmateix, seguim considerant que cal seguir fent passos en aquesta polÃtica, establint criteris de mà xima transparència i proporcionalitat per a totes les entitats, encara que no hagin rebut ajuts, des del moment en què les remuneracions desproporcionades van en perjudici de la sostenibilitat de les entitats i de l'interès objectiu i compartit dels seus principals grups d'interès: accionistes minoritaris, clients i plantilles.










