Juga net a les olimpíades

10 03 2004 CCOO, UGT, Intermon-Oxfam i Setem criden a la mobilització per demanar a les marques de roba esportiva que canviin un model de negoci que no respecta els drets de milions de persones. -->Más información

Comencen les negociacions sobre l´homologació de condicions laborals

14 05 04 Amb lo´objectiu d´ordenar els temes a tractar, es va acordar abordar aquestes negociacions en tres blocs interrelacionats: complements de pensions, condicions laborals i participació en els beneficis. (PDF:Cast.)

Comienzan las negociaciones sobre la homologación en Bco.Atlántico

Importantes diferencias respecto a los contenidos

Después de la firma del acuerdo de protocolo, los sindicatos y el Banco Sabadell nos hemos sentado para negociar un acuerdo de homologación que afectará a todos los trabajadores de Banco Atlántico. Los primeros puntos de desacuerdo son los Planes de pensiones para los posteriores a 1980 que afecta a más de 900 personas. El otro punto conflictivo es que el Sabadell quiere periodificar en cuatro años los cuartos de paga de beneficios y empezar a pagar una paga completa a partir de año 2010.

Edifici Landscape: així és el 4t Grup Bancari!

10 03 2004 Falta poc més d´un mes perquè sigui el primer aniversari que els primers empleats van començar a traslladar-se a l´edifici de Landscape. (PDF:Cat. / Cast.)

Protocol Banc Sabadell- Banc Atlántico

29 04 04 Protocol Banc Sabadell- Banc Atlántico (PDF:Cast)

Coneix CCOO

¿Què es i què fa CCOO en Serveis? Les nostres oficines, Estatuts, Congressos, Política Privacitat